JIPPIE!!!!!!!!! ZWANGER!!!!!!!!!

KEI GAAF!!!!!! GEFELICITEERD!!

Mag ik je wat dingen vragen?
-heb je het gevoeld?
-welke test heb je gebruikt?
-hoe heb je geklust? Echt iedere dag? Hoe rond je ei??

Tja, jij bent nu deskundige ;-)

Geniet er lekker van!!
Begin

quote: gridje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2007 12:55:23'));

Kon vanmorgen niet wachten met testen, had zoveel kwaaltjes.....

EN Jahoe!!!! zwanger!!!!!!!!!!!!!!

Moet morgen naar de huisarts. Die denkt dat ik toch een weekje verder ben, en dat ik dus een cyclus heb gehad van 28 dagen ipv 35..... Dus zullen ze wel bloed gaan prikken ofzo...

maar bij deze voor jullie de glitter:

**************** ++++++++++++++++++ ***********************

liefs gridje

hoi gridje

GEFLICITEERD EN GENIET ERVAN HE,HET IS ZOIEST MOOIS,ik moet nog tot morgen wachten ben benieuwd twijfel   heel erg of het wel raak is maar ja zien we morgen wel of vrijdag,duim je voor ons   en je hoort het nog groetjes wendy.tiende poging om reactie te geven rot forum

He Gridje!

Super gefeliciteerd joh!!
Nog geen week geleden heb ik met je mee zitten leven toen je zo boos was dat iedereen om je heen ineens zwanger was behalve jij, en nu is het jou (jullie) ook gegund!
Misschien was je zwangerschap zelfs wel de oorzaak van je hormonale uitval

Ik duim voor je dat je een geweldige zwangerschap hebt!

Groetjes 10e

Weer goed nieuws!!

Van Harte Gefeliciteerd gridje, ook aan de man natuurlijk!!
Dit geeft vele van ons hoop!!
Geniet ervan, de maanden gaan al zo snel.

Liefs linda ( 14 ronde 1e kindje)

Van hart gefeliciteerd!! Echt super natuurlijk!!
Hoe voel je je nu?
Hoop dat ik me bij je mag aansluiten!

Groetjes Tamara

hoi meiden,

bedankt voor jullie lieve berichtjes, ook namens mijn man... Hij vind het forum ineens toch wel erg leuk hihihi...

Hopelijk wordt dit bericht nu eindelijk geplaatst want ik probeer al sinds gisteren een reactie te plaatsen kl*te forum.....

Vanmiddag moet ik naar de huisarts, ben erg benieuwd....
Ik voel me op zich best goed, met vlagen erg misselijk en pijnlijke borsten, maar verder gaat het goed. Mijn hormonen spelen met vlagen op maar op dit moment ben ik alleen nog maar blij!!!!

En zeker ga ik duimen voor jullie, ik ga jullie ook zeker allemaal blijven volgen hoor meiden... Ga ook nog niet gelijk verhuizen van forum!

liefs gridje

SUPER!!!!! Onwijs gefeliciteerd! Grappig, ik zit in dezelfde ronde als jij en hoop ook dat het raak is; wie weet..... Volgende week ga ik testen en hopelijk kletsen we verder op het volgende forum!

Geniet er van!

groetjes, Danielle

hoi dames

Vanmiddag naar de huisarts geweest, ik mag er van uitgaan dat ik een cyclus heb gehad van 28 dagen. Dan ben ik dus nu 4 weken en 5 dagen zwanger......

Gelijk maar even een zwangerschapsboek geokocht.....

liefs gridje

Terug
Bovenaan