Jippie zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, ben helemaal nieuw op dit forum. Ben nu zwanger van mijn tweede kindje en als het goed is uitgerekend op 30 maart '09. Het is nog allemaal heel pril  en vind het echt heel errrruuuggg spannend.
Heb wel een vraag en hopelijk herkend iemand dit. Ben nu 6 á 7 weekjes heen en heb al een hele dikke buik. Mijn buik lijkt wel net zo groot als dat mijn 1e zwangerschap eindigde. Herkend 1 van jullie dit? Mensen op mijn werk beginnen ook al voorzichtig opmerkingen op te gooien van "en wanneer ben jij uitgerekend" Dit zeggen ze dan als ik net met iemand sta te praten die zwanger is.

Allemaal heel veel sterkte, zal voor iedereen duimen.

Hoi Patty!!!

van harte gefeliciteeerd met je 2e zwangerschap!!! Geniet er van. Voel je je goed???

Je groeit eerder bij een 2e, je darmen zetten wat op. Had ik ook al snel last van.

laat iedereen maar gissen meid! Lekker genieten van jullie geheimpje!!

Groetjes,

Mama30 (zwanger 39+4 van de 2e)

Hallo

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat gek dat je nu al een hele dikke buik hebt !
Idd bij een tweede zie je het sneller, maar dit is wel heel snel !
Mijn zusje is nu 25 weken zwanger en bij haar zag je het ook al bij 7 weken. Ze is heel erg slank en heeft nu met 25 weken al een mooie dikke buik.
Zelf ben ik nu 5 weken en 1 dag, maar ben bang dat je het bij mij pas gaat zien wanneer ik al rond de 30 weken ben, ben namelijk 24 jaar en 80 kilo, dus wat overgewicht...

Hoop dat je een goede zwangerschap hebt !

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
De 2e gaat idd een stuk sneller! Heb ik ook, met 8 weken kon ik ook echt geen normale kleren meer aan en moest ik positiekleding aan................
Ik ben vandaag 26 weken en veel denken dat ik al bijna ben uitgerekend.

Maikensanne:
Ik ben ook niet de slankste en bij mij zag je het alle 2 de keren al heel snel!!

Sylvester.. Ik vergelijk mezelf altijd met anderen.. Beetje domme eigenschap..
Maar mn buurmeid i nu 30 weken zwanger en zij is ook niet de slankste maar wel slanker dan mij en bij haar zie je het nu pas goed !
Dus ja.. Maar hoop dat de zwangerschap goed verloopt en alles goed gaat met de kleine daar gaat t om.. en een mooie ronde volle buik is dan natuurlijk mooi meegenomen hihi..

Hebben jullie al vrijwel meteen spulletjes gekocht?Of gewacht tot eerste echo?
Ik heb namelijk zon super mooi ledikantje gezien en is showmodel.. en niet duur !
Echt super mooi.. We willen m aan ene kant graag kopen maar hebben zoiets van ja strax is de echo niet goed en dan?
Maar aan andere kant hebben we zoiets van strax is de echo goed en dan ist ledikantje weg ! Zo goedkoop en mooi vinden we niet weer.. Beetje dubbel
En stel dat het niet goed is met de beebs en we het ledikantje wel hebben dan word je er wel altijd weer aan herrinnert..   HELP !

quote: MaikeSanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2008 12:27:30'));

Sylvester.. Ik vergelijk mezelf altijd met anderen.. Beetje domme eigenschap..
Maar mn buurmeid i nu 30 weken zwanger en zij is ook niet de slankste maar wel slanker dan mij en bij haar zie je het nu pas goed !
Dus ja.. Maar hoop dat de zwangerschap goed verloopt en alles goed gaat met de kleine daar gaat t om.. en een mooie ronde volle buik is dan natuurlijk mooi meegenomen hihi..

Hebben jullie al vrijwel meteen spulletjes gekocht?Of gewacht tot eerste echo?
Ik heb namelijk zon super mooi ledikantje gezien en is showmodel.. en niet duur !
Echt super mooi.. We willen m aan ene kant graag kopen maar hebben zoiets van ja strax is de echo niet goed en dan?
Maar aan andere kant hebben we zoiets van strax is de echo goed en dan ist ledikantje weg ! Zo goedkoop en mooi vinden we niet weer.. Beetje dubbel
En stel dat het niet goed is met de beebs en we het ledikantje wel hebben dan word je er wel altijd weer aan herrinnert..   HELP !

brrr moeilijk hoor... wanneer heb je je eerste echo??

Hoi Meiden,

Allemaal gefeliciteerd! Patty ik herken me wel in jouw verhaal, ben 3,5 week zwanger ( als het goed is, maar dat is een heeel ingewikkeld verhaal, waar zelf de verloskundige amper raad mee weet) en even daarvan uitgaande, heb ik ook al best een dikke buik ( heb zelf overgwicht,maar dan toch kun je het al zien)dus ik ben gisteren al een aantal positieshirts wezen kopen om het te verbloemen!
Maar ja..als het maar goed is met het kindje, kunnen we lekker gaan genieten van onze dikke buiken!

groetjes Dinah

Terug
Bovenaan