Jippie zwanger!!!

Hoi Patty,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat betreft je buik kunnen het ook je darmen zijn die nu even opgezet zijn. Tenminste dat heb ik vaker gehoord. Het lijkt me nu wel moielijk geheim houden. hahaha. Heb je het al veel mensen verteld?

Groetjes Joyce (32w5d zwanger)

Gefeliciteerd Meid
Ik ben 6w en 3 dagen zwanger van de 2 e ook nog erg pril, en ik ben ook de laaste week van maart uitgerekend en ook ik hoop echt dat die 12 w heel snel om zijn.
En heb gisteren ook mijn eerste spijker broek aangeschaft omdat de kleren van mijn eerste zwangerschap op zolder liggen en nog geen tijd had om naar zolder te gaan en uit te zoeken.
Want mijn eigen kleren zitten totaal niet lekker dus heerlijk zo spijker broek maatje 28 met band nu bij de prenatal in de aanbieding voor 9 euro.
Wanneer heb je je eerste echo?
gr Gina

Hoi bedankt allemaal voor jullie reacties. Heb afgelopen vrijdag de vk gebeld. Maar moet maandag met de assistente terugbellen. Dus het zal me morgen benieuwen.
Ze moest er hartelijk om lachen dat ik mijn buik al zo dik vond en dacht er misschien   aan dat ik al wat verder zou zijn. (geloof ik trouwens niet hoor) . Hoe kun je trouwens op het forum gewoon per persoon reageren? Of kan dat niet?

Succes allemaal!!!

Terug
Bovenaan