Jippiejee last van...Striée!!!!!!!!!

Je houdt je huid idd wel soepel met smeren, maar het helpt verder echt niet. De rek is er op een gegeven ogenblik gewoon uit en dan krijg je het toch.
Sorry.

Hilma.

ik ben nogal gevoelig voor deze leuke littekens.
ik ben bij mijn 1e keer ongesteld 10 kilo aangekomen, dus ik had het altijd al een beetje boven mijn knieen aan de dinnenkant.

trouw smeer ik elke dag, en ik ben nu ook veel aangekomen, maar nog geen nireuwe streepen gezien.

ik ga er van uit dat smeren werkt totdat bij mij persoonlijk het tegendeel bewezen is hahaha.

xx

Hallo meiden,
Ik heb ook ze ook, die lelijke strepen. Bij mij op de onderbuik. Het is echt de wet van mazzel of pech met straiee. Ik heb ze overgehouden aan mijn eerste zws. Ik smeerde me elke dag twee keer in en dacht tot aan week 38 dat ik mazzel zou hebben....
Maar nee hoor, 3 weken voor de bevalling zaten ze er. Eerlijk gezegd heb ik er even flink wat hormonale tranen om moeten laten, ik vond het echt helemaal niet leuk!!! Dat ze daar nou toch niks tegen uitgevonden hebben... grrr! Ik heb het er met liefde voor over hoor, maar ik hoop dat er deze keer geen meer bijkomen.

Groetjes Soela

hallo meiden

ik heb alleen staie op mijn borsten en dat vind ik niet zo erg alleen mijn man die
het ziet. topless zonnen doe ik toch al nooit maar op mijn buik echt helemaal niets
ook niet van mijn vorige zwangerschap. en ik zeg altijd tegen me man ik zal er met de
jaren er niet mooier op worden ik wordt alleen maar lelijker met de jaren en wie niet.
nou was ik al niet moeders mooiste dus die hoop heb ik al opgegeven hahaha
maar daarom is hij ook niet met me getrouwd toch. hij zal er zelf ook niet mooier op
worden met de tijd. we ontkomen nu eenmaal niet aan de zwaarte kracht. en na deze
zwangerschap zal me lichaam nog meer flubberen dus heeft hij weer iets om vast te houden. hahaha
veel liefs hopvrouw

Sorry hoor, maar nu moet ik gewoon even glimlachen. Je bent wel heerlijk nuchter!! En je hebt groot gelijk!! Ook ik maak me er echt niet druk om hoor!! En gelukkig mijn man ook niet! Ik weet gewoon dat ik dat overgehouden heb aan vier geweldige kinderen, dat is me het dubbel en dwars waard!!!!!

Liefs Hilma

Terug
Bovenaan