Jippppppppppppppie!

Ik mag een nieuwe fiets kopen (ik weet alleen nog niet of ik het ga doen).

Ik heb opzich een prima fiets maar ik heb gisteren een fietsstoeltje laten monteren (ga ik morgen uitproberen) alleen het op en af stappen is echt kl*t*.

Weten jullie of er speciale mama fietsen zijn met meer ruitme?

Annemieke

poeh dat is een goeie..
ik ga ook voor een nieuwe mama fiets kijken binnenkort.
Mijn eigen fiets is niet echt kind proof zeg maar haha
beetje gammel.
de meeste mama fietsen zijn wel lekker ruim..zou gewoon eens gaan kijken.
succes..groetjes piewie

Hoi!

Ik lees hier af en toe mee, maar hoor eigenlijk bij het december forum. Toevallig is mijn man ook bezig met het uitzoeken van een nieuwe fiets en ligt hier een Gazelle folder in huis. Gazelle heeft een fiets speciaal voor "jonge trotse ouders" (zo staat het in de folder....). Deze fiets heeft idd extra ruimte tussen zadel en stuur.
Type: Gazelle Bloom.

Groetjes Lilian
mama van Amy, 17-12-2006

Ik heb een Sparta mamafiets (5 versnellingen). Echt ideaal en ik raad het iedereen aan. Het is wel een kolossaal geval, maar ik vind hem echt fijn. Ik heb er een stoeltje voorop en achterop en met het totale gewicht van mijzelf en de kindjes, fietst hij nog soepel. Ook heb ik er nog een buggydrager aan zitten en twee fietstassen. Van alle gemakken voorzien dus. Het enige nadeel is dat wanneer ik b.v. een stoepje op moet fietsen en er zit geen gewicht in het voorste stoeltje, maar wel in het achterste, dat de fiets dan de neiging heeft om te "steigeren". Verder heeft de fiets een dubbele standaard, waardoor je gemakkelijk je kinderen op de fiets kunt zetten zonder de fiets te moeten vasthouden. Tweede nadeeltje is dat wanneer de buggy aan de fiets vastzit, hij niet zelf blijft staan. Wél wanneer Siebe voorin zit, maar wanneer ik hem uit het stoeltje wil halen, valt de fiets om, dus eerst de buggy eraf. Het is even uitzoeken hoe je er het makkelijkste mee om kunt gaan.

Nogmaals een echte aanrader!!

Groetjes Fonske.

Hoi,
zijn die mama fietsen ook geschikt als je wat langer (dan gemiddeld) bent?
of zijn ze ook in een hogere maat te verkrijgen? Met mijn 1.86 krijg ik op mijn gewone (ook hogere fiets) geen fietsstoeltje gemonteerd (lukt wel ,maar dan fiets ik als een man die pijn heeft tusssen de benen (haha)!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Voor degene die niet zoveel geld hebben om een "echte" Sparta of Gazelle te kopen is de Montego Liberty en goed alternatief. Hij fietst heerlijk licht, lekker ruime instap.
Kijk eens op www.montegofietsen.nl , elke fietsenmaker kan eraan komen hoor!

Groetjes,

Esmeralda

Het lijkt wel of ik in de fietsenhandel zit! da's niet   waar hoor!.
Omdat wij niet zoveel te besteden hebben ga ik altijd op zoek naar goedkopere, maar toch goede alternatieven.

Succes!

Terug
Bovenaan