Jippppppppppppppie!

Wij hebben een fietskar aangeschaft, ook heel handig!
Via Marktplaats, staan ook redelijk betaalbare nieuwe op. Ik kan er ook nog een boel boodschappen in kwijt, echt heel handig.
Julian zit nu nog in zijn maxi cosy erin en kan straks "gewoon" zitten (in de gordels). En ik kan hem ombouwen tot jogger!

Ook ik heb een montego Liberty7 en hij fietst heerlijk. Ik vond het moeilijk om te kiezen omdat het prijsverschil zo groot was totdat de fietsenmaker zei dat deze fiets eigenlijk net zo goed was als een Gazelle oid. Het verschil is eigenlijk dat deze in Polen in elkaar gezet wordt maar dat gewoon dezelfde onderdelen gebruikt worden als voor een Gazelle oid.
Je hebt wel verschillende frame maten, maar ik weet niet wat het grootst is.
Twee weken terug heb ik mijn fiets opgehaald en vorige week toen het ook mooi weer was heb ik een stukje met Tijn gefietst, en meneer heeft er van genoten!

Groetjes Danielle (mv Tijn 26-09)

Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag de mama fiets van Maxwell bij de Formido gekocht. Ja jullie horen het goed. De Formido. Het is een leuke stoere fiets met dikke stangen en hij fietst heerlijk. In vergelijking met de Gazelle, zal er misschien best verschil zijn, maar voor de kleine afstanden die wij fietsten, is het goed genoeg. Het prijsverschil was echt enorm. Deze kost € 300,- (Gazelle € 869,-). De keuze was best moeilijk, maar ik vind deze fiets echt cool!

Kusss Helen, moeder van Kay

Terug
Bovenaan