joehoe, een meiske!!!

We hebben gisteren onze 20 wk echo gehad en alles was helemaal in orde. Stiekem vond ik het toch wel spannend toen ik daar lag.... Ons kindje was flink aan het bewegen en as we speak: nu ook;).
En jaja, het wordt een meisje!!! Ik had niet echt een voorkeur, maar vind t stiekem toch wel erg leuk dat het een meisje is. Heerlijk nu kunne we lekker leuke dingen kopen en met het kamertje aan de slag.

Maar eerst andere belangrijke dingen: 2 weken vakantie vieren op de canarische eilanden!!!! Ben benieuwd bij terugkomst wie er nog meer geen geheim van het geslacht maakt en hoop dat bij jullie ook alles goed verloopt.

Liefs!

hey tilly proficiat

ik heb vrijdag de 20 weken echo gehad en ook wij waren blij met het nieuws dat het een meisje wordt. wanneer ben je uitgerekend.? ik 2 okt.
we hebben al een meisje en had al de hele zwangerschap het gevoel dat dit ook een meisje zou worden en dat klopte dus. alles was gelukkig goed.

Wij hebben vandaag de echo gehad. We weten nu wel wat het is, maar houden het nog even geheim (tja, hoe lang kun je het geheim houden...) Maar wel erg mooi om te zien hoor, dat van de hersenen en de nieren tot aan de teentjes alles compleet is!

hoi tilly

van harte gefeliciteerd, wij moeten nog even even wachten krijg pas 10 juni de 20 weken echo, kan niet wachten tot et zover is, wij willen ook graag weten wat het wordt dus ja is allemaal spannend

geniet ervan en fijne vakantie

Terug
Bovenaan