joehoe, een meiske!!!

tilly dan gaan we inderdaad gelijk op. wel erg leuk zeg.

dit is je eerste kindje?
bij mij de 2e. we hebben al een dochtertje esmee
nu zijn we het ook al helemaal eens over de naam dus daar hoeven we ons niet meer druk om te maken

hoi tilly leuk dat het een meisje is
wij hebben ook de 20 weken echo op 10 juni
dus spannend!
we hebben niet echt een voorkeur hoor maar ik denk dat het een jongen word en mijn man denkt een meisje hihi ben benieuwd hoor
xxx

Het,

Gefeliciteerd! Leuk dat het een meisje is.

Ik moet tot maandag wachtten ben benieuwd. Maakt mij niet uit wat het wordt verder.Mijn man heeft een lichte voorkeur voor een meisje.

Fijne vakantie

Liefs Yvonne

Hey Hey,

Super dat alles goed was Tilly! Echt genieten is het dan he.. :D Mooi om te zien dat alles erop en eraan zit en zoo lief!!

Wij weten ook wat het word, maar houden het geheim. We houden zelfs geheim dat we weten wat het is... En ik moet zeggen: Het gaat me supermakkelijk af:p Kunnen wij stiekem al wel gericht shoppen.
Stond vorige week nog met mijn zusje in de winkel bij kleertjes te kijken en ze had wat heel moois in de hand.. ooohh zegt ze, wisten jullie maar alvast wat het word.. Hihihi, ik grote lol in mezelf& ze had niks door;)
Als de baby er is ga ik wel vertellen dat wij het wisten. Benieuwd wat de reacties dan zijn.

Geniet van je vakantie Tilly!
Geinig trouwens.. ik ben 2 oktober uitgerekent, dus ik ga ook aardig gelijk met jullie op..

Groetjes Rosan

Terug
Bovenaan