Joehoe!!! Een verlaat verjaardagscadeau!!!!

A

Anoniem

Guest
23 mei was mijn verjaardag, maar ook mijn nod. Vanaf juli 2006 zijn we bezig. We hebben gister getest met een digitale test van CB en het stond er toch echt...

ZWANGER !!!

We zijn echt super blij!

Liefs Lientje

Hallo Lientje!!!

Hartelijk gefeliciteerd meid!!!

En genieten kan beginnen!!!

Groetjes mama van Emir

lientje wat super meid!!!!!!!

Ik ben erg blij voor je.....

ben benieuwd hoe je het nu gaat doen met je m&ms.... hoop voor je dat je ze nog lust en niet ineens vind stinken ofzo!!!!

Geniet ervan meid!!!!

liefs gridje

Hallo Lientje

Van harte gefeliciteerd en inderdaad wat een leuk verlaat verjaardagskado, geniet er lekker van en het wegdromen kan beginnen..
Gr sandra

Ha die Lientje, wat heerlijk om je hier te treffen!! Nogmaals; gefeliciteerd hoor!!!
Tara

Hee meiden,

Bedankt voor de felicitaties!!! Helaas hebben we geen m&m's in huis, haha, maar anders had ik het gewoon gegeten hoor. Ik heb totaal geen kwaaltjes af en toe een vlaagje misselijk, maar dat is zo weer over. Hopelijk blijft het zo!

Liefs Lientje

Nogmaals gefeliciteerd!! En welkom!  Die bewoner die een baby voor je heeft besteld moest een weten... Ze vinden het vast helemaal geweldig!

Bij de M&M's vroeg je hoe het gaat. Het gaat prima! Alweer 24 weken zwanger en ik gun echt iedereen zo'n zwangerschap, heerlijk! We hebben wel een druktemakertje, beweegt erg veel, maar dat is alleen maar een hele mooie bevestiging.
Morgen weer op controle en dat blijft wel weer iedere keer spannend, maar volgens mij groeit ons mannetje goed.

Blijf lekker genieten!

groetjes, daantje

Hoi Lientje,
gefeliciteerd meid,
ik had ook op mijn verjaardag een positieve test.
geweldig he dan heb je niets anders meer nodig.
daar kan geen kado tegenop.
gr lisette

Terug
Bovenaan