Joehoe!!! Een verlaat verjaardagscadeau!!!!

hey lientje,

GEFELICITEERD!!!! Wat geweldig. Een heerlijke zwangerschap gewenst.

Misschien ken je me nog: mamabinck.
We hebben samen getyped op het forum "zwanger worden".
Inmiddels ben ik 20 weken in verwachting en krijg volgende week de screeningsecho. Erg spannend allemaal.

Hoe gaat het met je en hoever ben je nu?

Hier groeien we flink door. De bolle-baby-buik is al goed te zien.

Liefs mamabinck.  

Hoi meiden,

Wat leuk al die reacties en bekenden!!! Ik ben nu zo'n 5 weken en voel me goed, geen kwaaltjes.

Daantje, die bewoner zal door het dolle heen zijn en constant aan m'n buik willen zitten. Even voor de anderen ze had een bestelling gedaan bij de ooievaar waar ik bij was en nu...ZWANGER...geweldig!!!

Liefs Lientje

Hee Lientje!!!

Wauw, wat fantastiach dat je zwanger bent!!!

GEFELICITEERD!!!!

We hebben een tijdje samen  op het zwanger worden forum geschreven, mischien dat je mij ook nog daarvan kent! Ik heb nog  vaak terug gekeken hoe met jou en de andere (m&m) meiden gaat!  Nu zit ik inmiddels al een tijdje met oa mamabinck op het oktober forum!! Kom een keer een kijkje nemen!!!

Meid, geniet van het zwanger zijn!!!

Liefs, Marielle
Meid, Geniet

Hee mariel,

Dat is leuk!!! Hoe voel je je? Oktober jeetje dan heb je vast al een mooi buikje! Genieten doen we zeker, maar ik denk dat het echte genieten pas begint als je het op de echo hebt gezien.
Ik ben al naar de bieb geweest, nu mag ik dat echt van mezelf. Heb van m'n paps en mams en vriendin rompertjes gekregen en dat pak ik zo af en toe, daar geniet ik echt van. Leuk wat van je te horen!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan