Joehoe forum doet het weer!

was denk een storing ofzo op zwanger.nl.maar gelukkig doet ie het weer!wel veel berichten afgegaan van afgelopen dagen wel jammer!hoe gaat met jullie?heb vanmorgen controle gehad,alles was goed met de baby,als er volgende week nog niks is gaan ze kijken of ik al ontsluiting is.als dat er is doen ze strippen,ben dan precies 40 weken,maar hoop dat ons ukkie deze week al komt.
liefs jootje

Jaaa fijn dat het forum het weer doet.
Fijn dat alles goed gaat met de baby Josanne.

Ik heb gisteren ook controle gehad. Ik ben donderdag, 16 sept, 40 weken. Ze gaan aankomende maandag strippen (als het kan). Dan ben ik dus 40.4 weken. Ik hoop dat de kleine er dan al is hoor!!!!

Yaahh eindelijk! Ik vond er ook maar niks van :p

Fijn Josanne dat alles goed is met de baby! Hoop voor je dat ie zich snel aandient en anders natuurlijk prettig dat ze volgende week gaan strippen. Succes meid! Bijna!!

Hier gaat alles wel zijn gangetje. 37w3d nu en ben erg benieuwd wanneer de kleine zich gaat aandienen. Gaat nog wel even duren denk ik.. Maar merk wel dat het steeds meer begint te rommelen. Spannend! Gister ook weer controle gehad en alles was prima. Ik voel me wisselend.. ene dag gaat het allemaal prima en andere dag kan ik wel janken om alles en ben ik het spuugzat. Maar dat is wel herkenbaar voor velen hier denk ik ;)

Liefs rosan

He meiden,

Ik was al bang dat ik de enige was die niet meer op het forum kon komen ;-) Ik miste gewoon mijn dagelijkse kijkje op het forum hihi.

Ik ben a.s. donderdag 39 weken en ik denk steeds vaker dat ik wel eens flink over tijd kan gaan. Ik voel nog he-le-maal niks... Als ik wat voel, lijkt dat eerder psychisch dan lichamelijk.

Helaas heb ik, door het gebruik van een verkeerd cremetje, een allergische reactie op mijn buik. Mijn huid jeukt als een gek. Het lijkt net een hele grote muggebult. Ik voel me dus even niet zo lekker... Hopen dat het gauw over is en heeeeeeeel veel mentholpoeder smeren ;-)

Succes meiden!

ik leek wel verslaafde.. Heb wel 5 keer gecontroleerd of ie het al deed :p

Gek dat het zo snel een gewoonte is... en nog niemand bevallen in de tussentijd (of ze konden het niet posten en hebben nu wat anders aan hun hoofd :p)

Terug
Bovenaan