Joehoe forum doet het weer!

Ja ik ben ook echt verslaafd aan dit forum zeg. Kijk elke dat wel een paar keer.
Was echt even van slag dat de site het niet deed. Erg he? Maar ja kan inmiddels ook niet veel meer dan thuis zitten en dan is het heerlijk om verhalen te lezen van vrouwen die zich net zo voelen als ik. Want gelijkgestemden begrijpen elkaar toch beter als vrienden/familie die niet zwanger zijn!

Haha, ik dacht eerst ook dat het aan mijn computer lag.. was al helemaal gefrustreerd!
Is toch inderdaad erg verslavend dit forum.. vind het net als mamaartje84 heerlijk om verhalen te lezen van vrouwen die zich net zo voelen als ik en dat gelijkgestemden elkaar beter begrijpen..

hahah ik was gewoon sjaggie ervan. En was ook bang dat het aan mijn pc lag, gelukkig niet, zo zie je maar hoe verslaafd we zijn. Wel heel erg zonde dat we een aantal topics kwijt zijn.

Hier vandaag 40 weken, en nog niets.
Had misschien al wel wat kunnen komen, want ik was vanmiddag bij de vk, en ze wou me strippen maar ik wou het niet, ze is even bij me naar binnen geweest en dat deed al zeer.
Ben heel emotioneel geweest, want tja ik wil die kleine heel graag ontmoeten maar het was net of men lichaam vanmiddag zei "nee niet doen"
Nu moet ik vrijdag weer op controle, hopen dat ze geen eiwit vinden in men urine, want men onderdruk is nog steeds 90, als daar eiwit bijkomt dan wordt het toch ziekenhuis. maar op zich zie ik daar niet meer tegen op. Ik weet dan dat ik die kleine snel in men armen zou hebben.

liefs

He Nathalie,had wel beetje verwacht dat je je kleintje al had.wel balen voor je!maar duurt nooit lang meer.als het met de baby maar goed gaat.doet dat strippen echt zo een pijn?ik kan er volgende week ook voor kiezen als ukkie er nog niet is.
succes en hoop dat je snel mag bevallen
liefs jootje

He jootje, ik wil je niet bang maken, niemand.
Ik vind het niet prettig, maar dat hoeft bij jou niet zo te zijn.
Als kleine zich niet aandient voor vrijdag moet ik er ook aan gaan geloven, ik moet je ook zeggen vrijdag heb ik een andere vk, waar ik me heel erg prettig bij voel, misschien speelt dat onbewust mee.

Ik hoop dat jou kleintje, en natuurlijk voor iedereen die wacht, zo snel mogelijk komt, en dat je niet voor een keuze komt te staan, maar dat de natuur haar werk al gedaan heeft. Want tja eigenlijk hoort het zo te zijn!

liefs nath

Terug
Bovenaan