Joehoe, Geer en Goor zijn op Talpa

Ik zag alleen hééél even wat mamma's voor de ingang staan wachten. Ik kon niet eens zien wie, zo snel ging het!

Net ff snel wat gekeken maar alleen in een flits wat mama's voor de ingang zien staan. Jammer!!!!!!!!!!!!!!

Ik zag ook alleen onze kinderwagens in beeld. Niet echt duidelijk. Wel jammer, tegen Jorick had Geer gezegd dat hij dan wel op de tv zou zijn. Dus vandaag hadden opa en oma dat nog even tegen hem gezegd. Dus hij zal morgen wel even verdrietig zijn....

Wat zijn het toch een stelletje eikels hè,..
Niets van op tv, maar had ook niet anders verwacht. Ik zag alleen mamavanThomas in een flits voor de ingang gaan hahaha!!

Jammer dat Jorick teleurgesteld is dat ie niet op tv kwam ,maar daar kunnen Geer en Goor nou juist niets aan doen....... Verder doen ze altijd maar stoer maar ze hebben volgens mij maar een klein hartje hoor, ik vind ze wel leuk......  

Sja, eerlijk gezegd denk ik ook dat Geer en Goor daar niet zoveel aan kunnen doen. Die cameraploeg besloot het te filmen zonder dat zij daar invloed op hadden. Ik denk dat ze ook geen invloed hebben op de eindmontage....

Wel jammer dat we er niet in zaten, maar we hebben wel helemaal plat gelegen van het lachen... Kan er niks aan doen, maar vind ze zó grappig!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan