JOEHOE ik ben zwanger!

Ben zo ontzettend blij!
Gisteren een test gedaan, maar die had ik eigenlijk niet nodig. Ik ben zoooooo zwanger! 4 weken en 2 dagen! Kan het nog niet geloven dat we papa en mama worden (het is onze eerste).

Het is ook zo snel gegaan! Met nieuwjaar hebben we de nuvaring om een vuurpijl weggeschoten ;-) en nu een hartstikke positieve test!

Wie is er nog meer net zwanger en vind het leuk om ervaringen uit te wisselen?

Liefs Suus
 
Gefeliciteerd, erg leuk voor je/jullie!

Zelf heb ik, als het goed is, over een paar weekjes het karwei geklaard. Maar je vindt hier ongetwijffeld dames die gelijk met je oplopen. Kijk ook ff naar de damesclubs.
 
Hi Daam, proficiat wat leuk! Spannend zo'n eerste he? Ik kan niet wachten tot we het kunnen vertellen tegen iedereen. Maar eerst maar even een aantal weekjes de tijd geven om te bezinken. Hoe voel jij je? Met mij gaat het prima. Gisteren heel de dag wel enorme hoofdpijn, maar dat heb ik er graag voor over! x
 
Hey daar, Gefeliciteerd!!!
Dat is inderdaad snel gegaan ja. Wij zijn ruim een jaar bezig geweest, maar nu dan ook in verwachting van onze eerste. Ik ben inmiddels wel al 28 weken zwanger. Maar alle opwinding/spanning en enthousiasme van het krijgen van een eerste kindje deel ik zeker met je ;)
Geniet ervan, ik heb het lichamelijk helaas niet getroffen maar ondanks dat, geniet ik voor 200%!! Het is een geweldige ervaring (vind ik).

Liefs Sabrina
 
hihi ja ik weet nog toen ik zwanger was van mijn eersst ik ook het spannend vind en nu met de derde is het ook nogsteeds super spannend
ja ik ben op dit moment goed verkouden dus dat is ff minder maar voor de rest gaat het goed tegenwordig
ben minder moe ben niet meer zo snel misselijk en mijn boobs zijn ook gelukkig gewent nu met mijn darmen erbij
heb de eerste weken ostipatie gehad en dat is niet fijn darmen die moeten wennen aan de hormonen en dus voor verstopping zorgt is meer dan onprettig
maar met veel granen en vers fruit en rond 1 uur s'middags 1 kop capacinno is de verstopping verholpen

ik merk wel dat ik nu morgen 9 weken ben hoor mijn lichaam is weer gewent aan het raken aan de hormonen en ben al blij dat mijn lichaam niet gillend gek word van mij
 
Hai Suzanne,

Hier nog ééntje: 4 weken en 5 dagen!

Ook ik had voor de test al sterk het gevoel dat ik zwanger was. Grappig eigenlijk, want ik had geen idee hoe 'zwanger' zou moeten voelen. Ook voor ons is het de eerste. :)

Hoe voel jij je?

Leuk hè?

Groetjes,
Melian
 
Terug
Bovenaan