JOEHOE ik ben zwanger!

gefeliciteerd!
Wat een leuk idee om die nuvaring met de vuurpijl weg te schieten, en wat heb je het snel gedaan!
Ik ben al wat verder in de zwangerschap, moet nog een weekje of 9.
 
Gefeliciteerd en welkom bij de zwangerclub!! Het is zo fantastisch om dit te mogen ervaren! Ben zelf bijna 16 weken zwanger en sta iedere dag glimlachend op! De eerste weken waren erg onwerkelijk, maar inmiddels in het besef dat we papa en mama worden (ook 1e keer) doorgedrongen!
 
Wat leuk al jullie reacties! Allemaal natuurlijk een super dikke proficiat! Heb ik toch een beetje het gevoel erover te kunnen praten... vandaag natuurlijk meteen de eerste knuffel en het eerste rompertje gekocht. En een boekje van Kluun voor de aanstichter van dit avontuur!

@daam en melian ik voel me eigenlijk prima, beetje moe that's it. Vandaag de hele dag met een smile van oor tot oor gelopen. Koppie in de zon en genieten maar! Maar zat net wel te bedenken dat mijn kaartje voor Lowlands en Rock Werchter misschien weggegooid geld is... Dat vind ik wel lastig hoor, mijn leven 'opgeven'. Hoe denken jullie daarover? Een kind is natuurlijk geweldig leuk, maar je moet er wel wat voor inleveren..

xx
 
gefeliciteerd, ik ben ook zwanger na anderhalf jaar, voor ons 2de kindje , ben nu 4 weken en 3 dagen, dus ja ook een oktober/novermber mama.

s6 en veel geluk geniet ervan.
 
Gefeliciteerd Suzanne!

Met een zwangere buik kun je toch wel naar Lowlands? Zal wat minder uitbundig zijn, maar. Gooi je kaarten niet meteen weg hoor....;-) en anders mp?? Ik ben toen ik 30 weken zwanger was nog naar een concert geweest, dat is natuurlijk wel een stuk minder lang, maar t kon nog best... Niet iets voor wekelijks, dat vindt je beeb tegen die tijd ook niet zo leuk meer geloof ik...
Maar... Wat je zegt over dat je leven er straks anders uitziet klopt wel hoor..:p Ik ben nu 6 weken zwanger en heb een zoontje van net 2. Wij hebben 5 jr in t ziekenhuis gelopen voor we hem kregen en ik dacht na al die tijd en nadat ik al m'n vriendinnen mama had zien worden ik echt wel wist wat de impact van zo'n klein hummeltje zou zijn, maar heb toch echt enorm moeten wennen in t begin... Niet in negatieve zin hoor, maar k had dat gewoon nooit vtv kunnen bedenken.

Geniet lekker van je zwangerschap
 
Beste Suus

Ook ik ben pas zwanger. Ben nu 10 weken. En ik kan met je delen dat het heel snel kan gaan. Mijn vriend en ik hadden zoiets van we gaan het proberen duurt toch zeker wel een paar tot meer maanden. Maar je raad het al de eerste beste vruchtbare periode was ik zwanger. Twee weken na het stoppen met de beveiliging. Op een of andere manier wist ik het wel meteen heb namelijk de eerste test al een week voor dat de ongesteldheid zou moeten beginnen gedaan. die wees nog niets uit maar die van een week later wel. En roze wolkje leef ik ook maar maak me nu al zorgen over dat kleine bolletje of alles wel goed gaat enzo.

groetjes Marieke
 
Hoi Suus wat een ontzettend leuk berichtje, van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van je zwangerschap! Vergeet je niet bij 'jouw maand' qua mamaclub aan te sluiten is erg gezellig!
Greetz Esz (mrt/apr mama)
 
@micky33 ik zal mijn kaartjes zeker nog niet weg doen, maar ik ben toch wel benieuwd of ik dan zin heb om met een dikke buik in een tent te gaan liggen ;-)

@de rest leuk leuk leuk! Ik ben ontzettend aan het googlen en lezen. Vind het reuze spannend allemaal. Voel ik weer een steekje bij mijn buik denk ik gelijk het ergste.. Hebben jullie dat de eerste weken ook gehad dat je ongie pijn blijft houden?

Nou laat carnaval maar lekker beginnen ik ga hossend met mijn bevrucht ei alles lekker ontvluchten ;-) en (als vriendlief het er mee eens is) morgen mijn moeder en schoonouders inlichten! Spannend!
 
Terug
Bovenaan