Joehoe, weer zwanger

Hoi allemaal, heb gisteren de informatrice van moeders voor moeders langs gehad en opnieuw een test gedaan. Net als bij mijn eigen zwangerschapstesten licht positief. Ik had eigenlijk wel een duidelijke streep verwacht 5 dagen later. Omdat ik behalve pijnlijke tepels nergens last van heb begin ik mij echt grote zorgen te maken...wat nu?

Misschien een idee om naar de vk te gaan? om te kijken, al is het misschien nog te vroeg om iets te zien. En is het misschien alleen afwachten. Wat zei die persoon van moeders van moeders?

Die mevrouw van moeders voor moeders zei dat het zou kunnen omdat ik een lange cyclus heb van 34 dagen, maar door ovulatietest wist ik wel precies wanneer mijn eisprong was..
Ik heb nog een test van haar gekregen om na een aantal dagen nog eens te doen en dan zou de streep duidelijker moeten zijn..Ligt nu te branden op tafel, enerzijds wil ik hem heel graag doen, maar anderzijds wil ik ook juist wachten om of een echt vette streep te zien of om teleurstelling en nog meer onzekerheid te voorkomen. Wat kan een mens zich gek maken zeg!

Terug
Bovenaan