Joehoe zwanger, zijn er nog meer a.s mama's de 4 weken zwanger zijn

ssteef

New member
Hooii,

Ik mag eindelijk vertellen dat ik zwanger ben, het is nog erg pril allemaal maar het gaat allemaal goed en hoop natuurlijk dat het goed blijft gaan.

Heb vanmorgen de verloskundige gebeld en 11 juli hebben we ons intake gesprek:D toch wel spannend allemaal :)!

zijn hier nog meer aanstaande mama'a die 4 weken zwanger zijn:?
 
Hoi Welkom

gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben bijna 5 weken en heb 8 juli mijn intake, ze denken dat ik verder ben omdat ze rekenen vanaf eerste dag van laatste menstruatie maar ik heb met ovulatietesten gewerkt en weet dus wanneer ik eisprong heb gehad, dus eind van de week ben ik 5 weken.

Spannende tijd he de eerste drie maanden zal blij zijn als we een echo krijgen en weten dat het hartje in ieder geval klopt.
Heb je al wat zwangerschapsklachten?

Liefs Kim
 
Hoi Hoi
Gefeliciteerd meid,
Ik ben al iets langer zwanger nie veel langer hoor;) ben nu 6 weken en een paar dagen.. ben toch echt wel blij als ik die 12 weken voorbij ben.

Heb jij klachten Kim en Ssteef?
Ik wel misselijk gelukkig bijna nie overgeven.

Grtjes Linda
 
Ik ben in het begin 2 dagen echt misselijk geweest met overgeven, en nu als ik druk ben met bv bed verschonen dan wordt ik misselijk.
Voor de rest ontzettend last van mijn rug en last van mijn borsten kan bijna niet op mijn buik liggen daarvan.
En 's nachts eruit om te plassen en verschrikkelijk moe de hele dag,voor 10 uur lig ik in bed.

Maar alles voor het goede doel!!!!

Groetjes Kim
 
Hooi

Wat gezellig dat jullie reageren:D Ik voel me goed, ben wel wat sneller moe en heb er veel last van mijn onderrug, en mijn buik ( ga me dan ook meteen zorgen maken en denken dat het niet goed is :() maar dat is de angst nog een beetje denk ik!! idd zal blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn en een echo gehad heb!!
ook heb ik erge jeukende en stekende pijn in mijn borsten.

liefs x stephanie
 
Hallo allemaal en proficiat met jullie zwangerschap!!!

Ik heb afgelopen dinsdag een test gedaan en daar bleek uit dat ik zwanger ben :D
Ben dus nu 4 weken en 4 dagen zwanger en uitgerekend op 25 februari 2012.
Heb 4 juli afspraak bij de gyneacoloog omdat mijn vorige zwangerschappen niet zijn gegaan hoe ze moeten gaan.
Mijn zoon is geboren met 29,4 weken zwangerschap, mijn dochter met 24 weken zwangerschap en helaas overleden.
Vorig jaar September heb ik een miskraam gehad en nu ben ik zo bang dat het weer mis gaat.
Ik probeer zo positief mogelijk te denken maar zolang ik niet weet dat alles oke is blijf ik maar malen. Help pfff ik maak mezelf zo gek.

xxxx Patricia
 
Terug
Bovenaan