Joehoe zwanger, zijn er nog meer a.s mama's de 4 weken zwanger zijn

jeetje patricia,

Ik ga heel hard voor je duimen dat het goed gaat komen, Ik hoor altijd dat ze zeggen dat je er vertrouwen in moet hebben, en dan gaat het vast goed komen!

we zijn tegelijk uitgerekend, dus dat is wel gezellig hou me een beetje op de hoogte van je zwangerschap!:D
 
Hoi Stephanie,

Ik ben dus ook 4 weken zwanger, maandag als het goed is 5. Ik heb ook best wel last van mijn buik, niet meer heel erg, maar heb het de verloskundige aan de telefoon gevraagd en wat zij aangaf was dat je baarmoeder gewoon hard bezig is met zich klaar maken, en dat geeft een beetje menstruatie achtige klachten. Ik voelde me hier behoorlijk door gerustgesteld!

Ik herken inderdaad ook wel de rugpijn en de pijn in mijn borsten, maar iedere keer dat ik dat voel blijf ik vooral positief, ik ben gewoon zwanger bedenk ik me dan, heb jij dat ook?

Als mijn eigen berekeningen kloppen ben ik 27 februari uitgerekend. Maar ik heb 20 Juli een afspraak met de verloskundige en ze zei dan ook een echo te zullen doen. Spannend allemaal! Helaas nog wel even wachten!

Heb je het eigenlijk al aan familie of vrienden verteld? Wij willen het zondag aan de familie gaan vertellen want ik kan echt geen geheimen bewaren! hihi

liefs marije
 
hoi marije,

Ja idd die klachten heb ik ook, en denk dan maar dat hoort er bij:D en daar komt straks een klein wondertje wat zich gaat ontwikkelen:D:D!

Ik heb 11 juli mijn intake met de verloskundige en dan maken we ook een afspraak voor de eerste echo, jee echt spannend he! ik ben 25 februari uitgerekend dus we zitten dicht bij elkaar :D gezellig kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden :p

Wij hebben het de opa's en oma's in spee al wel verteld we konden ook niet wachten... :) en verder al wat hele goede vrienden, maar durf het nog niet tegen iedereen te vertellen omdat het nog zo klein is :) wel ga ik het zo tegen mijn bazin op het werk vertellen, ben 's morgens steeds meer misselijk en moet ook wel eens om .06.30 beginnen en dat is dan niet een heel fijn gevoel.

succes iig met het vertellen :)

liefs x
 
Hoi Stephanie,

Inderdaad zitten we dan dicht bij elkaar. Helaas heb ik pas 20 juli de intake, nog zo lang wachten! Ik vind het ook zo spannend inderdaad.

Ik heb gelukkig op wat moeheid na geen klachten. Wel vervelend dat je zo misselijk bent! Geef je ook veel over?

Ik heb het mijn directe collega's al wel verteld, maar de rest ga ik het pas vertellen na de echo. De familie en vrienden hebben we het nu dus dit weekend verteld. Ik ben veel te veel een flap uit, kan dat echt niet lang voor me houden. Gelukkig was iedereen heel blij. Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma en zijn helemaal gelukkig. Zijn ze bij jou al opa of oma?

Hoe werd er bij jou gereageerd?

liefs
 
Terug
Bovenaan