Joehoee geslapen vannacht!! ;)

ben ook jaloers... Hier is de kleine jongen bijna 10 weken en nog geen nacht doorgeslapen. Hij komt altijd tussen half 4 en half 5. Maar ja, het schijnt in eens te kunnen gebeuren... Ik hoop vannacht, maar dat hoop ik al weken...

Nou het feest was van korte duur hahahahaha
Vanmorgen weer wakker om 5 uur! Helaas!
Ja dames kan af en toe ook wel een beetje jaloers zijn op sommige, want Celeno is al 4,5 maand.
Maar goed... het komt vanzelf wel.
Alleen moet ik volgende week weer werken en dan zou het toch wel heel fijn zijn als ik een beetje kan slapen

xx

Het klinkt nu onwerkelijk ,maar het komt echt vanzelf. Het ene kindje is er wat eerder aan toe dan de andere.
Mijn zoontje sliep met 3 1/2   maand van 20.00 tot 8.00. Nu met bijna 6 maand is het van 19.00 tot ca 7.00 (maar er zitten ook dagen bij dat het hij tussen 5 en 6 wakker is)
Daarintegen slaapt hij overdag en met name de middag heel weinig.

Nou, wij mogen niet mopperen vandaag! Ze heeft van 22.30 tot 5.15 geslapen! Toen een flesje en linea recta weer terug naar bed en toen tot 8.30 geslapen. Keurig toch!?
Zowieso mogen we niet klagen hoor, dat weet ik wel, maar een ononderbroken nacht zou zo fijn weer eens zijn..........(ben al in de sinterklaas stemming.......qua rijm dan).

Maar verder, Maudy slaapt overdag per fles nog zeker zo'n 1,5-2 uur en soms een uitschieter naar 2,5-3 uur, dan moet ik haar echt wakker maken voor haar flesje........
Dus wat dat betreft..........

Patries: balen meis, maar hij heeft er aan geroken en misschien bevalt het hem achteraf zelf ook wel beter om door te slapen............ben benieuwd!!!

Jammer Patries dat het vannacht niet zo was, maar ... wie weet vannacht wel weer.
Wij hebben geluk met onze meiden. De oudste sliep voor eerst door met 4,5 week en met 11 weken sliep ze altijd door.
Nu met onze jongste hebben we nog meer geluk. Die had vanaf 5 weken al zoiets van... die chagerijnige gezichten hoef ik 's nachts niet meer te zien.. ik slaap wel door. En ik moet zeggen, dat is erg lekker. Ze slaapt nu vanaf +/- 19.30 uur tot +/- 8.00 uur, met een wake up call om 22.00 uur voor de laatste fles.
Ik hoop dat het zo blijft, want ik ben erg aan mijn nachtrust gehecht.
Succes met de nachten !

Gr. Mamajo (mv Fiene en Jasmijn)

Hey dames,

Devin heeft met 6 weken voor het eerst doorgeslapen, van 23.00 tot 7.30 uur. Nu is hij 9 weken  en slaapt 'ie elke nacht van 24.00 tot ongeveer 6.30 - 7.00 uur.

Hij wilt wel overdag alleen maar slapen op m'n  arm.... in bed of in de box wordt hij binnen 5 minuten weer wakker.

Groetjes Linda

Hoihoi,

Evy sliep met een week of 8 door. Vanaf de laatste fles van 23.00 tot 7.00.
Nu slaapt ze van 21.00-7.00; heerlijk.
Alleen had ze vanmorgen volgens mij nog last van de zomer/wintertijd. Lag om 6.00 gezellig te kletsen in bed.
Ik was al wakker, moest werken. Was wel leuk om te horen.
Zal zich de komende dagen wel weer recht trekken, hoop ik. Hihi.
Maar we mogen absoluut niet klagen, als ik jullie verhalen af en toe lees.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Nou Celeno maakt het ons niet makkelijk de laatste nachten...
Tussen de flessen zit dan wel steeds langer s nachts, maar de kleine slaapt niet al te best.
Dus dat betekend dat wij gezellig s nachts bezig zijn met speentje geven e.d.
Voel me dan ook lekker brak
Maar goed... we zetten door!

xx

Terug
Bovenaan