Zoo jij gaat snel! Officiëel nog 9 weekjes voor mij, maar natuurlijk goed mogelijk dat het er 10 worden. Ik zou toch raar staan (of eigenlijk liggen) te kijken als mn ukkie nog in maart geboren wordt, maar alles is mogelijk.
Nog 3 weken werken, das pas echt een heerlijk vooruitzicht!
Ik wil ook mn eigen lichaam weer terug!!! Ben nog maar 6 kg aangekomen, maar mn buik en heupen zijn gigantisch, dusdanig dat ik vandaag even moest slikken en toch nog maar een extra zwangerschapsjeans heb gekocht maat 44 (heb normaal maat 38). Volgens mij heeft hij een groot hoofd net als mn oudste.
Maar heb ook een kraampakket en extra celstofmatjes (heb ik nooit genoeg van gehad)gekocht, liggen die maar vast klaar.
Hoe vergaat het huishouden jullie (als jullie dat nog doen)? Ik heb vandaag de badkamer een laatste schrobbeurt gegeven, wat een strijd! Dat doe ik dus echt niet meer voor de bevalling. Dan vraag ik wel hulp van mn schoonfamilie.
Ik moet echt eens die babykaartjes boeken gaan ophalen en een keuze maken, 't is toch erg dat ik dat nog niet gedaan heb. Mijn lichaam is zwanger maar mn hoofd heeft er gewoon geen tijd voor. Voor ik het weet is het alweer zover en vind ik het na afloop super erg dat het weer voorbij is.