Joehoeee nog 7 weekjes

Hoi Meiden,

Nog 7 weekjes te gaan of eerder of iets later hihi.
Kan niet wachten tot het zover is eindelijk naar ons manneke kijken van hem genieten met hem knuffelen.
Ooooh wat verlang ik naar hem en naar mijn gewone lichaam terug te hebben hahaha.

Fijn weekend leifs RH

wauw 7 weken dat is echt dichtbij. wanneer is je uitgerekende datum? Mis het april lijstje :) Ik ben benieuwd hoe we het allemaal ervaren... Ben zo benieuwd hoe een bevalling gaat! kan me er ook niets van voorstellen eigelijk dat ik dat zelf ga meemaken...

Zoo jij gaat snel! Officiëel nog 9 weekjes voor mij, maar natuurlijk goed mogelijk dat het er 10 worden. Ik zou toch raar staan (of eigenlijk liggen) te kijken als mn ukkie nog in maart geboren wordt, maar alles is mogelijk.

Nog 3 weken werken, das pas echt een heerlijk vooruitzicht!

Ik wil ook mn eigen lichaam weer terug!!! Ben nog maar 6 kg aangekomen, maar mn buik en heupen zijn gigantisch, dusdanig dat ik vandaag even moest slikken en toch nog maar een extra zwangerschapsjeans heb gekocht maat 44 (heb normaal maat 38). Volgens mij heeft hij een groot hoofd net als mn oudste.
Maar heb ook een kraampakket en extra celstofmatjes (heb ik nooit genoeg van gehad)gekocht, liggen die maar vast klaar.

Hoe vergaat het huishouden jullie (als jullie dat nog doen)? Ik heb vandaag de badkamer een laatste schrobbeurt gegeven, wat een strijd! Dat doe ik dus echt niet meer voor de bevalling. Dan vraag ik wel hulp van mn schoonfamilie.

Ik moet echt eens die babykaartjes boeken gaan ophalen en een keuze maken, 't is toch erg dat ik dat nog niet gedaan heb. Mijn lichaam is zwanger maar mn hoofd heeft er gewoon geen tijd voor. Voor ik het weet is het alweer zover en vind ik het na afloop super erg dat het weer voorbij is.

He meiden.
Huishouden&vooral bukken wordt merk ik zwaarder! Al gaat het mij nu nog redelijk goed af. Nog 5,5week werken en dan van m'n verlof genieten. Heb er zo zin in! Verder druk met m'n dochters nieuwe kamer zij gaat einde vd maand over! Vandaag grote bed gekocht. Wat vliegt de tijd!m'n man doet vooral het kluswerk ik ben van het inrichten kamer ;-). Leuk om te lezen wat jullie bezig houdt&hoe het met jullie gaat!x

Hier ook nog 9 weken te gaan, de tijd vliegt. Hopelijk vertraagd alles een beetje als mijn verlof begint over 3 weken.
huishouden wordt steeds zwaarder, gelukkig doet vriend veel in huis (zowieso altijd al wel een redelijk eerlijke verdeling, waarbij hij de klussen als ramen wassen en badkamer schrobben altijd doet). Ik doe voornamelijk de dingen dat het voor het oog allemaal wel schoon lijkt (met van die handige hygienische vochtige doekjes langs de meest aangeraakte spullen gaan, zo klaar, en optisch lijkt het heel wat :)

Geboortekaartje is hier ook nog steeds niet gemaakt/uitgekozen. Ik heb met vriend afgesproken dat dat zijn verantwoordelijkheid is. Hij gaat komend weekend met zijn schoonmoeder photoshoppen met een Bob de bouwerafbeelding (de werknaam voor de baby is " Bob" , dus hebben we nu bedacht dat we daar maar iets mee doen :).
we hebben er gisteren over na zitten denken, en het punt is dat ik echt bijna niks leuk vindt... zeker niet de voorbedachte kaartje. Zucht.... Bij finn waren we er bij 15 weken al uit wat het zou worden, maar bij deze... (het is zo lullig voor hem/haar als hij of zij later hoort dat we geen kaartje hebben gestuurd, maar een massa-mail met een leuke foto, maar als het aan mij lag.... ;)

Hier nog 8 weken te gaan. Van de week komen ze de keuken plaatsen, waar ik eigenlijk behoorlijk van baal. Had 't toch echt prettiger gevonden als ik nu aan 't poetsen was dat 't dan ook zin had, maar alles word toch weer stoffig.
De kinderkamer is ook nog niet klaar, nog behangen.
Afgelopen week een dagje wat drukker in huis geweest, want ik had m'n dochter een dagje uitbesteed.. :) Dacht mooi heel wat te kunnen doen, 's avonds en volgende ochtend goed last van m'n rug gehad en de volgende dag was 't weer een stofnest in huis. Dus heel erg productief was 't nou ook weer niet.. :-S
Succes iedereen!
Liefs

Terug
Bovenaan