Hier ook nog 9 weken te gaan, de tijd vliegt. Hopelijk vertraagd alles een beetje als mijn verlof begint over 3 weken.
huishouden wordt steeds zwaarder, gelukkig doet vriend veel in huis (zowieso altijd al wel een redelijk eerlijke verdeling, waarbij hij de klussen als ramen wassen en badkamer schrobben altijd doet). Ik doe voornamelijk de dingen dat het voor het oog allemaal wel schoon lijkt (met van die handige hygienische vochtige doekjes langs de meest aangeraakte spullen gaan, zo klaar, en optisch lijkt het heel wat 🙂
Geboortekaartje is hier ook nog steeds niet gemaakt/uitgekozen. Ik heb met vriend afgesproken dat dat zijn verantwoordelijkheid is. Hij gaat komend weekend met zijn schoonmoeder photoshoppen met een Bob de bouwerafbeelding (de werknaam voor de baby is " Bob" , dus hebben we nu bedacht dat we daar maar iets mee doen 🙂.
we hebben er gisteren over na zitten denken, en het punt is dat ik echt bijna niks leuk vindt... zeker niet de voorbedachte kaartje. Zucht.... Bij finn waren we er bij 15 weken al uit wat het zou worden, maar bij deze... (het is zo lullig voor hem/haar als hij of zij later hoort dat we geen kaartje hebben gestuurd, maar een massa-mail met een leuke foto, maar als het aan mij lag.... 😉