Joehoeeeeeee Nie-iem

Ik kan inderdaad niet meer lopen en wil ook eigenlijk niet lopen hahah ik lig leiver met een paar kussen onder mijn bibs.....
F hoe gaat het met jou voel je je nu niet zo misselijk meer?
En Inge spannend voor je dat je binnenkort iui krijgt hou je ons op de hoogte hoe en wat.
Dikke kus NIEM

Hahaha! Rust maar lekker uit hoor meissie!! Het is voor een goed doel moet je maar denken enne het is toch ook nog steeds leuk om te doen?!(nou jaaa je wordt het een keer zat)
Ik heb er een heel goed gevoel bij en denk dat jij straks zomaar eens zwanger zou kunnen zijn!

F, helaas. Mijn man heeft er te weinig. Gelukkig is de beweeglijkheid wel in orde en dat schijnt belangrijker te zijn dan het aantal. Ik heb vijandig slijm en HAD 2 verstopte eileiders. Na een operatie is er nu 1 vrij gelukkig. Maar toch een keer zwanger geweest dus you'll never know! Ik ben al heel blij dat ik snel weer ongi ben geworden na de miskraam. Nu kunnen we er weer tegenaan zeg maar.

Bye!
x inge

Hoi Inge,

Inderdaad een goed teken dat je cyclus na de mk alweer zo snel op de rit is! Je lichaam is weer klaar om zwanger te worden! Het is inderdaad belangrijk dat de beweeglijkheid goed is.. er hoeft maar 1 goede zwemmer bij te zitten toch? Heel spannend allemaal! Mijn vriendin zit nu ook aan de IUI en ik vind het echt super dat ze zo de beste zaadjes eruit kunnen pikken en weer terug kunnen plaatsen! Zelf heb ik dus pco en heb dus uit mezelf geen eisprong. Soms denk ik wel eens, als ik 70 jaar geleden had geleefd en zwanger had willen worden, was dat dus niet gelukt! Gelukkig kunnen ze veel tegenwoordig!

Niem, je hebt dus ook met de kussens onder je billen gezeten?? Goed hoor! Net als Inge heb ik er ook een goed gevoel bij. Houd je ons op de hoogte van alle kwaaltjes??

X F.

Terug
Bovenaan