Joehoeeeeeeee!!!! Daar ben ik weer een keer, met fantastisch nieuws!!!

Hi mama`s,

Wij zijn er eindelijk weer een keertje, lees meer mee als dat ik reageer, en ja dat zullen er wel meer zijn, maar meen dat ik altijd zooo druk ben

Ik heb fantastisch nieuws, wij krijgen als alles goed gaat, weer zo`n klein wondertje!!!!
We zijn uitgerekend half januari, dus nog niet zo lang zwanger, maar ben zo super trots!!!

Het is toch nog wel een geheimpje in onze omgeving, omdat we er wat langer zelf van willen genieten, maar oei het is zo moeilijk om niet te vertellen!!!!

Ik heb aan alle mama`s een vraagje, ik wil een t-shirt bestellen, met een tekst erop om het te vertellen aan de familie en vrienden, Hebben jullie tips waar ik hem ga bestellen, en wat voor een tekst ik ga gebruiken???

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen,

Veel liefs van Wendy..... die al mama is van een kanjer van 21 maanden...

Van harte proficiat met deze prille zwangerschap. Voel je je goed?? Geniet er in elk geval van!!

Bij de zwangerschap van mijn tweede had ik een t-shirt besteld via internet (weet niet meer welke site). met de tekst:

"Ik ben stoer want ik word grote broer".

Ik heb even gegoogled. Kijk maar eens op onderstaande link

www.funprints.nl/onze-winkel/
speciale-gelegenheden/zwangerschap.html

Succes

Groetjes Fonske

Link even aan elkaar plakken,althans de spatie er tussenuit halen.

Hoi,

Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet er van, het gaat zo snel bij een tweede.
Ik had bij www.rainbowbabies.nl een romper (het was toen heel warm) besteld met daarop 'grote broer'. Dit kan natuurlijk ook op een t-shirt.
We gingen toen langs bij familie en vrienden en Skip had toen die romper aan..... was echt heel leuk.
Veel mensen hadden het in het begin niet door, zij lazen de tekst en moesten echt even denken hahaha.
Veel geluk!
Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Terug
Bovenaan