Joehoeeeeeeee!!!! Daar ben ik weer een keer, met fantastisch nieuws!!!

Gefeliciteerd! Ik ben sinds 3,5 week mama van een tweede wondertje, en het is zoooo geweldig! En ik geniet nu ook meer van Isis, raar he?

Geniet ervan, en veel geluk!

Groetjes,
Myrna mv Isis (20,5 mnd) en Nika (3,5 wk)

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Onze zoon is nu bijna een week oud en het is zo leuk om te zien hoe Wieteke haar broertje het liefst de hele dag op de arm houdt en de hele dag kusjes en knuffels wil geven. Heel kostbaar, twee kinderen!
Wij hadden destijds voor Wieteke op www.simplycolors.nl ons eigen t-shirt gemaakt.
Op de voorkant de tekst: Hoera ik word
Op de achterkant de tekst: ZUS

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek

Heeee, gefeliciteerd met dit blijde nieuws..

jeetje even meedenken over een leuke text om het nieuws bekend te maken via je bink...

*papa en mama hebben het weer gedaan...en dus komt mijn broertje of zusje eraan....

*straks rommel voor 2, want mijn broertje of zusje helpt me  zeker mee...

*ik wordt grote broer, en sta dadelijk samen met mn zus of broer aan het roer...

*papa en mama hadden een avond vrij, en dus krijg ik er een broertje of zusje bij...

groetjes Veronique

Hi dear moma`s,

Wat lief dat jullie zo massaal reageren, ben gisteraaf de hele tijd bezig geweest op allerlei sites, met voorbeelden maken. Nu ben ik op simply colors geslaagd, wel de duurste, maar hij wordt zooo gaaf!!!

Voorop een koe, met daaronder Hoera!

Achterop Ik ben stoer, ik wordt een, GROTE BROER!!!

Zo stoer, kost wel 23 euro, maar ben zooo benieuwd.....

En ja ik ben er ook heel trots op hoor..... verwacht dat het best heel druk zal worden, maar onze kleine kanjer kan nu al baby zeggen, en dan voellt hij aan m`n buikje... Zo stoer!!!

Als hij klaar is, zal ik de foto showen,

Liefs wendy

Terug
Bovenaan