JOEHOEOEOEOEO.....het is echt waar!!!!

hoi paticia
ik was al zo nieuwsgierig hoe het met je ging.
maar ik kon 2 dagen niet op internet komen!!!
maar dit is geweldig nieuws zeg!!!
van harte gefeliciteerd!!!!
ik hoop dat ik je gauw mag volgen....
je blijft toch nog wel af en toe op deze site kijken????
dan hoor ik nog es wat van je!!

groetjes moon

Lieve meiden!!!
Wat hartverwarmend al deze lieve reacties van jullie. Dat doet me zo'n goed!!!! En ik ben zo blij dat ik het met jullie kan delen, want ik zou het het liefst van de daken schreeuwen. Vanmorgen was mijn moeder op visite en ik moest echt uitkijken dat ik het er niet ineens uit zo flappen. Vorige keer hebben we het iedereen al verteld toen ik een week of 6 was, want ik zat ziek thuis en kon geen smoesjes meer blijven verzinnen. Als ik me nu redelijk blijf voelen, dan willen we het pas met een week of 10 vertellen. Lekker even ons geheimpje....als me dat al lukt.
Ik heb vanaf vanmorgen wel een beetje een weeig gevoel (tussen misselijk en honger in), maar het is wel te doen. Ben wel erg bang dat het weer als vorige keer wordt (of erger...), maar goed, de tijd zal het leren.
Meiden, uiteraard blijf ik jullie ook volgen op dit forum; ik zwerf altijd overal een beetje. Heel veel succes en ik leef met jullie allemaal mee!!!!!!!
Liefs, Patricia

Wat heb je ons in spanning gehouden, dus toch zwanger, GEFELICITEERD!

Groetjes

Noor

Wat heerlijk voor jou en je partner!!! Gefeliciteerd!
Ach en ben je goed beroerd, het is voor een goed doel toch, je weet tenminste waarom het is!!

Heel super.
LIefs Carina

Terug
Bovenaan