joepie, afspraak voor eerste controle gemaakt!!!!!!!!!!!

Hoi,
Ohja, hoe vertel je het?
Onze oudste is jarig rond de 10e week, en we gaan het ws op de taart laten zetten.
Dus als we allemaal zingen en de taart er aan komt...kijkt iedereen erna, en zien ze het tegelijk!!
Lachen lijkt me dat!!
We zien wel even hoe het moet worden..de laatste keer,dus extra leuk.. en spannend.
Het word ons derde kindje nl..
Gr R

Gefeliciteerd!

Bij ons eerste kindje had ik voor de oma's en opa's een klein knuffeltje gekocht en een kaart 'gefelicteerd met je kleinkind'. Helaas hadden beide oma's ons eigelijk al door voor we aan de cadeautjes toe kwamen omdat mijn man en ik gestopt waren met roken en dat viel op!
Deze keer zijn we op pad gegaan met geboorte flikken van de bakker (chocolaatjes met blauwe of roze muisjes).   De eerste oma opende het zakje, zei: hmm lekker voor bij de koffie en ging over tot de orde van de dag.. oeps.. nog eens kijken oma! Ze waren in iedergeval allebei weer even blij!
Volgens mij aakt het niet uit hoe je het verteld, de impact is er toch wel lijkt me. Veel plezier met vertellen in ieder geval.

Hoi hoi,

dat had ik al eerder gelezen op het maart forum

Je kunt ook nog even kijken op www.kindjeopkomst.nl en dan kiezen 'zwanger' en dan staat er in de rechterkolom 'het grote nieuws' en daar staan heel veel verhalen over hoe stellen het goede nieuws aan vrienden en familie hebben verteld.

Daar staan echt hele leuke dingen!

Liefs

Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik heb 31 augustus een intake gesprek. Ben dan ongeveer 10 weken. Daarna krijg ik een echo dus zal met 12 weken zijn. Bij mijn zoontje heb ik ook rond de 12 weken een echo gehad. Ik wist niet dat ze dat al zo vroeg doen. Meestal alleen als je medich bent dat ze al zo vroeg een echo maken. In ieder geval heel veel pleizier!

Groetjes, Céline

Hallo allemaal en RW 72

Ik heb in april een miskraam gehad dus dan krijg je al eerder een echo.
29 aug heb ik de eerste afspraak met de vroedvrouw en die maakt dan een afspraak voor een echo, denk in week 8.
Dus vandaar dat het wat vroeger is, dat wordt vaker gedaan heb ik me laten vertellen en dat vind ik ook helemaal niet erg want dan kan ik zien of  ons kindje goed groeit dat stelt me wel gerust want echt volop genieten durven wij nog niet.

Hoi hoi,

Ik ben in april 2007 uitgerekend, ben nog heel erg pril zwanger dus. Heb al wel een ideetje hoe we het zouden willen vertellen. We hadden een test van cleableu met letters,. Hier kwam dus echt 'zwanger' te staan,. :) Ik heb er iets roze en iets blauws onder gelegd en er foto's van gemaakt. Bij cakeprint.nl kan je eetpapier bestellen nav een foto,. We willen zo kijken of we het op een originele manier aan de ouders en zussen kunnen vertellen. De rest sturen we gewoon de foto per email :)

Vond het best een leuk idee

Groetjes
Kirsten

Hoi AV.
Oh, nu is het me duidelijk hoor.
Ik hoop voor jullie dat het deze keer allemaal goed zal gaan, best spannend.
Ik ben zwanger van de derde, en vind het ook spannnender dan ooit!!
Al twee keer goed gegaan etc....die gedachten.
Voel me goed, en heb nog niet echt klachten..Jij???
Hoever ben je precies?
Groet R

ha RW 72,

nog errug pril, ongeveer 5 weken. ik was nogal onregelmatig ongi en ben het de laatste 2 keren vergeten op te schrijven.......... niet erg handig maar volgens mijn rond 17 april uitgerekend.
Ik heb beetje last van mijn borsten, beetje moe, rugklachten (ja, je zwakste punt speelt als eerste op he?!)  en helaas prikkelbaar...... vooral sneu voor mijn vriend. We hebben er   beide veel voor over dus dat neemt ie (nu nog) voor lief!!!!

Wij hopen ook dat het allemaal errug goed zal gaan.

Ik zal het mijn zus al snel moeten vertellen, zij is cesar therapeute in een gezondheidscentrum en zit in de behandelkamer naast die van de vroedvrouw..... en aangezien de rugklachten  al beginnen  moet zij mij maar behandelen!

Veel sterkte en geniet ervan!

Liefs Av  

Terug
Bovenaan