A
Anoniem
Guest
Hoi lieve allemaal,
het is niet te geloven en nog erg onwerkelijk, maar ik heb net toch al stiekem getest en de ClearBlue zegt echt: ZWANGER.
Zat op dag 44 en wilde eigenlijk niet testen, maar kon niet wachten. Jeetje..
Heb net mijn vriend op het werk gebeld en die was er ook zeer blij mee.
Nu wordt het dan toch echt.
Ga straks nog 1x testen want ik geloof het eigenlijk nog niet.
Ik heb ook geen flauw idee hoelang dan al, want ik was zo onregelmatig en lang ongi.
Ben op 10-10-2005 met de pil gestopt.
Zat nu in ronde 5.
Eerste 41 dagen
Tweede 43 dagen
Derde 37 dagen
Vierde 45 dagen.
Op 25 maart weer ongi geworden. Vorige week zaterdag (29-04) heb ik nog getest (zat toen dus op 37 dagen) en zaterdag de week ervoor (22 april) ook getest (zat toen op 30 dagen) en beide testen negatief.
Ik schrijf dit erbij, want als er iemand iets over kan zeggen hoe lang het dan waarschijnlijk is, zou ik dat heel fijn vinden.
Gossie. Dat het nu echt zou zijn. Niet te geloven.
Groetjes V.
het is niet te geloven en nog erg onwerkelijk, maar ik heb net toch al stiekem getest en de ClearBlue zegt echt: ZWANGER.
Zat op dag 44 en wilde eigenlijk niet testen, maar kon niet wachten. Jeetje..
Heb net mijn vriend op het werk gebeld en die was er ook zeer blij mee.
Nu wordt het dan toch echt.
Ga straks nog 1x testen want ik geloof het eigenlijk nog niet.
Ik heb ook geen flauw idee hoelang dan al, want ik was zo onregelmatig en lang ongi.
Ben op 10-10-2005 met de pil gestopt.
Zat nu in ronde 5.
Eerste 41 dagen
Tweede 43 dagen
Derde 37 dagen
Vierde 45 dagen.
Op 25 maart weer ongi geworden. Vorige week zaterdag (29-04) heb ik nog getest (zat toen dus op 37 dagen) en zaterdag de week ervoor (22 april) ook getest (zat toen op 30 dagen) en beide testen negatief.
Ik schrijf dit erbij, want als er iemand iets over kan zeggen hoe lang het dan waarschijnlijk is, zou ik dat heel fijn vinden.
Gossie. Dat het nu echt zou zijn. Niet te geloven.
Groetjes V.