Joepie de poepie! Raak!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve allemaal,
het is niet te geloven en nog erg onwerkelijk, maar ik heb net toch al stiekem getest en de ClearBlue zegt echt: ZWANGER.
Zat op dag 44 en wilde eigenlijk niet testen, maar kon niet wachten. Jeetje..
Heb net mijn vriend op het werk gebeld en die was er ook zeer blij mee.
Nu wordt het dan toch echt.
Ga straks nog 1x testen want ik geloof het eigenlijk nog niet.
Ik heb ook geen flauw idee hoelang dan al, want ik was zo onregelmatig en lang  ongi.
Ben op 10-10-2005 met de pil gestopt.
Zat nu in ronde 5.
Eerste 41 dagen
Tweede 43 dagen
Derde 37 dagen
Vierde 45 dagen.
Op 25 maart weer ongi geworden. Vorige week zaterdag (29-04) heb ik nog getest (zat toen dus op 37 dagen) en zaterdag  de week ervoor (22 april)  ook getest (zat toen op 30 dagen) en beide testen negatief.
Ik schrijf dit erbij, want als er iemand iets over kan zeggen hoe lang het dan waarschijnlijk is, zou ik dat heel fijn vinden.
Gossie. Dat het nu echt zou zijn. Niet te geloven.
Groetjes V.

Wat een super nieuws!!!!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD!!
En dat met zo'n onregelmatige cyclus, helemaal te gek voor jullie. De ha en verloskundigen gaan volgens mij altijd uit van gemiddelde cyclus van de laatste 6 maanden, dus die kun je eenvoudig uitrekenen. Dan kun je op internet je uitrekendatum checken en hoe lang je dus al onderweg bent!!!!!!!!!!!!!!! Toppie zeg!!
Bij je eerste echo zullen ze dan checken of dit ook daadwerkelijk overeenkomt met de grootte van je kindje en stellen ze misschien je uitrekendatum nog bij. Maar het belangrijkste is: JE BENT ZWANGER!!!!!!!!!!!!!
Geniet er lekker van meis en laat je door iedereen in de watten leggen he!?
xxx Annette

YES goed gedaan!
ik hoopte er al op voor je.
ik zit helemaal met een big smile op mijn gezicht.
gefeliciteerd meis!!

Dank je wel, lieve meiden.
Ik heb net inderdaad op internet uitgerekend hoe en wat.
Het zou dan op 21-04 moeten zijn gebeurd. Dus nu 16 dagen geleden.
De uitrekendatum zou dan 12-01-2007 zijn.
Echt spannend hoor.
Ik voel(de) van alles. Was soms 's morgens misselijk, viel na het sporten een keer bijna om, was/ben soms erg moe, zeer gevoelige tepels en gerommel/vage pijn in de buik.
Maar met zo'n rare cyclus en een man die een spataderbreuk in zijn linkerbalzak heeft durfde ik er niet op   te hopen.
Toch ben ik wel nog wat voorzichtig hoor, want het is nog maar zo kort.
Gossie. Nog steeds onwerkelijk.
Groetjes V.

nou dan heb je idd wel wat opstakels overwonnen.
wat zul jij stralen nu,
geniet er maar lekker van

van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
spannende tijd voor de boeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vooral straks die kleine kleertjes en al die schattige dingetjes , echt leuk voor jullie
veel liefs diane

Hoi Veerle.

Wat een geweldig nieuws!!!! GEFELICITEERD!!!
Je hebt dus hier het zwangerschapsvirus op kunnen vangen!!!!!!!
Strooi je er ook wat van rond?
Geniet ervan hè!!
Echt super.
Liefs Mikkie

WAUW, Verle,

Wat een kei leuk weekend zul je nu hebben!!! Dat is ook zo'n gek gevoel hé dat je nu zwanger bent!!!
Laat het maar lekker over je heen komen allemaal, bedenk dat je lichaam nu heel hard aan het werk is voor je kleine wonder!!! Doe het vooral rustig aan de eerste komende weken, je zult wel moeten want je zult wel erg moe gaan wonder enzv.
Ja spreek uit ervaring weet je wel!!!
Verders gewoon genieten zeker samen genieten!!! Het is gewoon een leuke tijd maar natuurlijk ook een onzekere tijd tot dat je alle echo's hebt gehad!!! Ach geweldig gewoon!!!
Ben super blij voor je ook al ken ik je nog maar net, omdat ik nog maar pas terug ben op deze forum
Heel veel succes!!!

Groetjes Sandy

Terug
Bovenaan