Joepie de poepie! Raak!

Hee Veerle!
Wat een heerlijk nieuws zeg.
Bij jou is het ook zover.....lekker....
Geniet er lekker vanGreetz

hoi veerle

fantastisch voor je, gefeliciteerd en geniet ervan
groetjes mayo

quote: veerle06 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2006 09:51:13'));

Hoi lieve allemaal,
het is niet te geloven en nog erg onwerkelijk, maar ik heb net toch al stiekem getest en de ClearBlue zegt echt: ZWANGER.
Zat op dag 44 en wilde eigenlijk niet testen, maar kon niet wachten. Jeetje..
Heb net mijn vriend op het werk gebeld en die was er ook zeer blij mee.
Nu wordt het dan toch echt.
Ga straks nog 1x testen want ik geloof het eigenlijk nog niet.
Ik heb ook geen flauw idee hoelang dan al, want ik was zo onregelmatig en lang  ongi.
Ben op 10-10-2005 met de pil gestopt.
Zat nu in ronde 5.
Eerste 41 dagen
Tweede 43 dagen
Derde 37 dagen
Vierde 45 dagen.
Op 25 maart weer ongi geworden. Vorige week zaterdag (29-04) heb ik nog getest (zat toen dus op 37 dagen) en zaterdag  de week ervoor (22 april)  ook getest (zat toen op 30 dagen) en beide testen negatief.
Ik schrijf dit erbij, want als er iemand iets over kan zeggen hoe lang het dan waarschijnlijk is, zou ik dat heel fijn vinden.
Gossie. Dat het nu echt zou zijn. Niet te geloven.
Groetjes V.

hoi veerle.

ik hoor wel niet op deze forum want ben zelf nu 16 weken zw.

ik ben ook zo   geweest zoals jij omschreef. onregelmatig   cyclus.
mijn cyclussen zaten tussen de 35 dagen en 50 dagen. verschilde echt per mnd.

als je zou willen uitrekenen zoals ze ook bij de vk doen dan moet je rekenen vanaf de 1ste dag van je laatste menstruatie.

ook al heb je op verschillende dagen getest en waren ze nega. dat kan dan wezen omdat je dan te weinig hcg in je lichaam zou hebben gehad..

ik wens je voor de rest veel plezier met je zw.schap en   geniet er   van hoor voor je weet ben je op de helft.

groetjes poekkie

oja wou ook nog zegen de verloskundige gaat altijd van uit van 28 dagen cyclus ook al ben je onregelmatig dus als je laatste  ongi 25 mrt was dan zou je uitgerekend zijn op
30 dec en dan zou je nu in de 7 de week zitten. tis een beetje vreemd maar zo rekenen ze.

succes,

Hoi Veerle,

Onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

Even nog over voorgaande berichtjes wat betreft je uitgerekende datum. Ze gaan inderdaad altijd uit van de 1e dag laatste menstruatie maar als je een echo krijgt zullen ze die datum echt wel aanpassen naar de werkelijke uitgerekende datum. En het is vast ook niet voor niks dat je kindje tussen de 37 en 42 weken geboren kan worden, daar zitten ook al heel wat weken speling in.

Maar geniet eerst maar lekker en ik hoop je snel te volgen. Ik heb vandaag mijn NOD, maar voel me eigenlijk al best zwanger. Maar ik wacht nog even een paar daagjes met testen want heb de afgelopen maanden al meer terleurstellingen gehad .

Je hoort nog van mij....

Groetjes, Jetje

Hallo Veerle,

Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap toe.

Groetjes Nathalie

Dus toch.....HOERA!!!!!!

Heel vel geluk en geniet van jullie kleine wonder!
Ben heel blij voor je!

Liefs,
Famke

hoi hoi,

Van harte gefeliciteerd meid en ga er maar lekker van
genieten. Veel succes ermee.

Veel liefs ronda

Terug
Bovenaan