Joepie me borsten beginnen gevoelig te worden

Hoi,

Ik heb sinds ik gestopt met de pil juist last van mn borsten vlak voordat ik ongi ga worden. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het inderdaad een teken van zwangerschap is. Mijn NOD is morgen. Begin van de week had ik een echt ongi gevoel maar op dit moment voel ik helemaal niets. Ben wel snel duizelig dus wie weet...

Ik hoop   dat we samen naar het februari forum gaan.

Groetjes Monique

He meis...
ooh wat spannend, ik hoop het voor je. Het kunnen de tekenen zijn van iets moois, nou wieweet, snel reageren he, duimen en we horen het wel van je, veel lief natascha

Hey Sas

Wat ontzettend spannend voor je ik ga heel hard voor je duimen dat het zo mag zijn.
Wat kan een week dan nog zo lang duren he.

Ik ben benieuwd hou ons op de hoogte

Liefs Agnetha

Hoi Sas24,

Spannend hoor, ik geloof wel in die helderziende verhalen!!!
Ik had sinds zondag ook ongelooflijk last van mijn borsten, kon niet meer op mijn buik slapen van de pijn, maar gisteravond werd het minder en had ik wat bruin slijm (sorry voor de vieze praatjes!!!). Dus volgens mij wordt ik toch ongi...
Stel nou dat je zwanger bent, dan meld ik me alvast aan om de lijst van je over te nemen, ik kom toch iedere dag op het forum, dus veel extra tijd gaat het dan toch niet kosten.
Veel succes, ik duim voor je!!!

Groetjes Hanneke

Nou ik zal ook voor je duimen hoor. Het is toch altijd heel erg spannend...

Ik heb ook sinds 3 dagen last van mijn borsten, rommelig in mijn buik en onwijs moe. Maar volgens mij kan ik nog helemaal niet zwanger zijn omdat ik nog niet regelmatig ongi ben. Of kan je dan wel al zwanger worden??

Liefs,

Daantje

Hé Sas,

Ik hoop dat het héél snel dinsdag zal worden voor .......

Ik duim voor je..

Liefs
Jeannette

wow natasja..wat spannend allemaal! Ik geloof wel in dat soort dingen...maar kan het kloppen met je cyclus? zou het toch rond deze tijd moeten gebeuren of niet soms?
Ik hoop voor je dat je schoonmoeder gelijk heeft!! Succes!
Manon

Terug
Bovenaan