joepie we zijn verhuisd en moet je eens kijken

A

Anoniem

Guest
jjajajajajaja het is allemaal goed gegaan en mama heeft een mooie kamer voor mij gemaakt moet je maar eens kijken

de rompers heeft mama gebruikt toen ik geboren werd en mama heeft ze nu weer opgehangen op mijn kamertje

hahahah papa had mij ook in de doos gezet ik moestook verhuizen hahahaha

nou ik ga weer lekker spelen want ik heb ook nog een nieuwe fiets gekregen van mijn papa

doei doei dikke kus naomi

Hiya Naomi!

Holy pink batman! Wat een mooie heuse meisjes kamer heb je! En ik zal toch eens aan mijn momma vragen of ik ook niet al in zo'n echt peuterbed mag, ziet er toch wel stoer uit hoor.

Ajuus, Maximus

WHAAAA, wat heb jij een super mooie kamer zeg!

Kan je eens aan mama vragen waar jou mooie bed vandaan komt want ik weet zeker dat als mijn mama dat bedje ziet, ze er helemaal weg van is.
Het zal alleen wel wat te duur zijn, hi hi!

Groetjes Jente (zv Fennie)

het is geen peuter bedje hoor het is gewoon der ledikantje maar we hebben aan een kant de spijlen er uit gehaald en een plank gemaakt zodat ze er niet uit kan rollen en wat er omheen hang is der hemeltje alleen heb ik die dwars neergezet leuk he mss een idee voor mama s die het uit willen proberen zo n peuter bed eerst gewoon de spijlen er uit halen dit kan gewoon zonder het ledikantje kapot te maken hoor

liefs melanie

Naomi, jij boft maar met zo'n mooie nieuwe kamer! En wat leuk gedaan met dat bedje, slim bedacht.
Groetjes Laura mv Thom

Wauw, wat een supermooie kamer! En heel slim bedacht, van dat bedje. Ideetje...

Groetjes,
Myrna mv Isis

Wow wat een mooie kamer heb jij gekregen! En wat een gaaf bedje. Hier komt het bedje ook binnenkort proef draaien, ben benieuwd hoe het zal gaan.

Liefs Nanda

Wow, ik denk dat je dat bedje op de markt kan brengen... ik vroeg het mij ook al af; waar je die vandaan had. Onwijs goed idee en mooi gedaan.

Terug
Bovenaan