joepie we zijn verhuisd en moet je eens kijken

...sterker nog, je hoeft alleen die plank maar aan de man te brengen!!! Echt een top idee!!!

Uhm Stephanie....ik wil geen partypooper zijn hoor, maar dat idee is al op de markt hihi. Het bedje van Max bouw je in een handomdraai (nou ja misschien twee handomdraaien) om tot peuterbed. Dan haal je dus ook aan een kant de spijlen eruit en gaat er een plankje of beugeltje voor de helft tegenaan zodat kindje er niet uit mietert. Sterker nog, als ze nog weer groter zijn bouwt het geheel om tot eenpersoonsbed.
Geeft niks hoor haha ik heb eens heel hard geroepen dat het zo handig zou zijn als er een soort van schakelaar uitgevonden zou worden om het licht uit te doen wahaha en vorige week kwam hier een vriend van ons langs toen het bedtijd was voor Max. Dus hij ziet mij Max in zijn slaapzak stoppen. Zegt ie "wow dat ziet er comfortabel, wat is dat" Dus ik antwoord, dat is een slaapzak. Vraagt die vriend "goh ik wou dat ze die in volwassen maten hadden" Dus ik zeg uhm dat bestaat ook......dat noemen ze een slaapzak!

Ajuus, ilja

WOW wat een mooi kamertje heb jij zeg!
En wat een leuk bedje..
Echt een prinsessebed lijkt het wel.
Complimenten hoor

liefs sandra

Terug
Bovenaan