joepie! weer een dochter!!

Wat een reacties! Wat leuk!!! Twee dochters is zeker een rijkdom! Kan ik heerlijk shoppen met ze als ze groot zijn, hoop ik.

Over 6 weken de pretecho, heb er nu al zin in!

liefs
Marielle

Gefeliciteerd!!!!!
Leuk hoor 2 meiden, ik heb sinds 30 augustus ervaring en het is zooooooooo leuk.
Ik had uiteraard een jongen ook super gevonden maar ben nu wel heel blij met mijn 2 meisjes.
Arme manlief, zelfs onze hond is een vrouwtje, hij gaat het nog zwaar krijgen in de toekomst!!!!
Geniet lekker van de 2e helft van je zwangerschap!

groetjes Danielle.

Hoi hoi,

Geweldig 2 meiden! Ik ben ontzettend blij met mijn  2 jongens, vooral omdat het erg praktisch is, maar stiekem had ik ook graag een meisje gewild. Vooral  voor al die leuke, schattige kleertjes waar de winkel mee vol lijkt te hangen. Ik voel me als mama van 2 jongens toch steeds weer licht gediscrimineerd, want voor jongens moet je echt zoeken om leuke kleding te vinden, terwijl als ik een winkel in loop het soms lijkt of het rose me voor de ogen schittert!! Wie weet komt het er nog ooit van. Je moet immers niets uitsluiten in het leven, toch?

Veel geluk!

Groetjes Fonske.

Ooh wat leuk weer een meid!!! En ook weer leuk en fijn om te horen dat alles weer goed is, en wat gaat het snel zeg, alweer op de helft!!! Spannend hoor.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan