joepie zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo lieve mensen
ik wil jullie even een hart onder de riem steken wij waren bezig met zwanger worden en ik voelde natuurlijk van alles dit was onze tweede ronde en nu voelde ik ook van alles maar dacht ja zal wel en ik voelde ongeveer tijdens innesteling enorme steken ongeveer 2 dagen en toen was het over en nu vanaf gister (vrijdag) zijn mijn bubs zeer gevoelig en stevig en ik moet eigelijk morgen mijn ongi dag krijgen en heb de laatste dagen zo af en toe ongi buikpijn maar we konden niet wachenten tot morgen dus vanmorgen getest en ja hoor zwanger we kunnen het bijna niet geloven  we zijn  enorm blij maar wat ik wil zeggen is al ben je zwanger   ongi buikpijn kan zeer zeker  lieve meiden veel succes en ik blijf jullie volgen liefs  

Blije aan staande moeder, Gefelicteerd met je zwangerschap!!!

En ik snap dat je mensen een hart onder de riem wil steken.
Dit is niet fout en aanvallend bedoeld maar ik wou toch reageren.  
Maar wij zitten nu in ronde 12 en dan heb ik hier eigenlijk niks aan. En word ik eigenlijk een beetje kriebelig van...
 Wat ik wil zeggen je bedoelt het goed maar mensen die al wat langer bezig steek je hier geen hart mee onder de riem.

Ik wens je wel een hele zwangerschap toe en geniet van deze bijzondere 9 maanden!!!!
Groetjes Jossie

Hoi aanstaande moeder, van harte met je zwangerschap!
ik hoop dat je lekker kan gaan genieten!

Ik las dit berichtje net al en kon me inhouden om niet te reageren, maar nu ik het berichtje van Jossie lees denk ik: oef, ben niet de enige!
Het is fantastisch dat je na twee rondes zwanger bent, echt heel fijn voor je!
Maar de meeste meiden hier  steek  je echt geen hart onder de riem.......bij de meeste duurt het namelijk langer dan twee maanden, en die hebben al iets meer van zulke berichtjes gelezen, en vragen zich nu alleen maar af waarom het bij hun niet zo snel gaat...................( en zelfs ik wordt wat kriegelig, en ik ben nu in de 15de week van mijn zwangerschap..........)

in ieder geval, nogmaals, gefeliciteerd en ga lekker genieten!!!!!

Groetjes Rimke

Hartelijk gefeliciteerd hoor! hopelijk gaat het goed en geniet je er volop van.. Tuurlijk wil je het van de daken schreeuwen.. Heb ik toen ook gedaan. Maar nu merk ik dat het voor mijn tweede veel moeilijker gaat. Dus heb ik niet veel aan jou berichtje.. hoop voor mij dat het deze ronde ook raak zal zijn.. Maar ik snap jou gevoelens wel hoor!

groetjes Therablondi

Gefeliciteerd!!! Ik wens je een hele goede zwangerschap en geniet ervan.

Groetjes babymama

sorry meiden zo had ik het niet bedoeld maar dan ben je zo blij dat je het even kan vertellen en ik bedoelde dat je van alles voeld als je met zwanger worden bezig bent maar goed ik had al geregeerd maar niet hieronder dus nogmaals sorry ik hoop voor jullie ook zo dat het lukt veel liefs

HARTELIJK GEFELICITEERD!!!        Spannend en onwerkelijk, en toch waar!!

enne, "hart onder de riem steken" is misschien gevoelige woordkeuze voor sommigen hier. Maar voor degenen bij wie het langer duurt, is er een ander forum: "als zwanger worden langer duurt". Snap helemaal dat iedereen graag zwanger wil worden, maar vind het onterecht dat je het anderen misgunt. Want zo komt het over!!
Ik vind persoonlijk dat op dit forum dit soort berichten wel kunnen. Want je bedoelt het toch goed. En als je dit soort berichten niet aankan, reageer dan niet, of lees ze dan niet
Dus voel je er niet meer rot onder, het zijn eerder de anderen die zich achter de oren moeten krabben.
Groetjes, mira, mama van zoontje en in afwachting of ze zwanger is van nr 2.

Van harte gefeliciteerd meid, natuurlijk ben je hartstikke blij en wil je het van de daken afschreeuwen, fijn dat het zo vlot ging bij je.

Wens je een hele fijne zwangerschap toe.

Liefs Esther (ronde 12)

Terug
Bovenaan