joepie zwanger

Gefeliciteerd meid!! een geode zwangerschap gewenst een een prachtige beeb in november??!! geniet ervan hoor!!

En ik wil ook ff reageren maar meer op mamamira....Ik ben het niet met je eens om de meiden die reageerde waarbij het langer duurt, te zeggen dat ze bij als het langer duurt forum of hier niet te lezen en reageren....ook zij hebben recht op hun mening en ik lees toch echt niks verkeerds aan hun reactie, ze zijn juist erg blij voor haar en dat schrijven ze ook! Ze bedoelen het niet zoals jij het schrijft en dat haal ik er ook zeker niet uit.
Ik ben ook een zeer gelukkig mens dat ik snel zwanger raak, das echt een godsgeschenk, maar kan me heel goed indenken dat die meiden er wel iets meer moeite mee hebben zonder dat ze het een ander misgunnen.

kortom ieder zijn recht op reageren mits dit gewoon met respect naar elkaar gebeurt en dat gebeurt hier vind ik! Dus mamamira, ook jij hebt recht op je eigen mening en dit dus zo te typen, net als ieder ander hier.

liefs sweety

hoi hoi,

Aanstaande mama, ik had net op je andere topic ook gezegd dat je geen excuses hoeft aan te bieden joh! Tuurlijk ben je blij en moet je vooral lekker gaan genieten!

Mama mira: ik denk dat je onze berichtjes niet zo goed gelezen hebt, tuurlijk zijn we blij voor degene die zwanger zijn, maar een hart onder de riem van iemand die al bij de tweede poging zwanger is, komt misschien wat raar over............en jouw oordeel over dat die mensen die daar moeite mee hebben dan maar naar het langer worden forum moeten gaan..............tja, een beetje hard en ondoordacht vind jezelf ook niet?

Aanstaande mama, nogmaals het allerbeste voor jou!

Groetjes Rimke
14 weken.

Blije aanstaande moeder,

Je hoeft echt niet je excuses aan te bieden over je topic hoor!!!! En helemaal niet rot over te voelen zo was mijn reactie niet bedoeld.
Ik ben net vandaag weer ongi geworden en dan kwam dit goedbedoelde berichtje even niet opstekend over. Maar ik vind het wel heel lief bedoelt van jou hoor!!!
Maar ik wou toch mijn mening erover geven( waar dit forum voor bedoeld is toch).

Ik vind het jammer dat mamamira mijn berichtje anders heeft opgevat.
En natuurlijk wens ik iedereen dat ze snel zwanger worden. Dit is toch een heel wonder!!! Dat misgun je toch niemand!!!!  Om alleen al zwanger te worden is al bijzonder.
Mijn jongere zusje is ook na twee maanden proberen nu 10 weken zwanger. En ik vind het geweldig voor haar en voor mij want ik word gewoon tante van haar kindje!!!

Blijeaanstaandemama,  wat ik al eerder schreef ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe en ga er lekker van genieten!!!!!!!
Groetjes Jossie

hoi blije aanstaande moeder!!!

Wat leuk dat je zwanger bent.
Van harte gefeliciteerd.
Vanaf vandaag gestopt met de pil en nu oefenen voor het echie.
Ben hier nieuw dus vind het heel leuk om alle reacties te lezen.
Er komt eenb spannende tijd aan,maar geniet ervan.

Groetjes

Gefeliciteerd!!!!!

Kan me voorstellen dat je niet iedereen een hart onder de riem hebt gestoken, maar ik denk voor een heleboel meiden wel! Als je net begonnen bent is het fijn om te lezen dat het soms ook heel snel kan gaan. We hopen toch allemaal dat het zo snel mogelijk raak is.

Groetjes, Irene

hallo meiden ik denk te vroeg blij geweest want vandaag weer een test gedaan maar de streep was nu lichter als de eerste test en heb buikpijn en rugpijn denk dat ik toch nog ongi wordt ik voel het gewoon liefs

Hoi, hopelijk valt het mee, je hebt tenslotte nog een positieve test toch? En krampjes en rugpijn heb je vaak ook als je zwanger bent hoor! Ik hoop voor je dat loos alarm is, groetjes Gwen

Hoi, hopelijk valt het mee, je hebt tenslotte nog een positieve test toch? En krampjes en rugpijn heb je vaak ook als je zwanger bent hoor! Ik hoop voor je dat loos alarm is, groetjes Gwen

Terug
Bovenaan