joepie!!!!

Hallo

Ik had het net al ergens anders geschreven, maar toch even ook apart:

Meneer heeft
voor het eerst doorgeslapen! De voedingen waren vannacht 19.00, 00.15 en 7.00
uur. Echt heerlijk! Ik werd om 6 uur wakker en het was gewoon nog stil.
Om 6.15 nog en om 6.30 nog!!! Nu maar hopen dat dit vaker gaat gebeuren
en geen eenmalige actie was.

Groetjes
Rosanne

hallo

Wat heerlijk he!!!! Dat kan echt goed doen als ze door slapen. Hier slaapt mijn zoontje ook wel hoor... 23u gaat hij erin en slaapt tot 5u dan is t ff wenen wenen wenen... en dan slaapt hij door tot half 7...

FF vragen hoe oud is je meneertje?? hier is m 3.5 maand

Groetjes

euhm... hier ben ik weer...

ik zie net bij het na lezen dat ik GOED vergeten ben er bij te zetten!!!

Ben ik ff blij dat mijn zoontje slaapt!!!

gelukkig slaapt hij echt wel goed!!!

daag

Loek is nu 4 maanden. Volgens het CB heeft het vaak eten te maken met zijn lage (geboorte)gewicht. Als ze zwaarder zijn schijnen ze langer zonder eten te kunnen. Nu is hij bijna 6 kilo met ruim 4 maanden.

inderdaad;goedzo loek,ga zo door jongen!!gun je moeder die rust.
ik zit soms echt met mn oren te flapperen als ik lees hoeveel sommigen van jullie savonds en snachts nog met die kleintjes in de weer zijn.en dat jullie juichen als ze tot 6 uur slapen.hier is dat minstens 2 uur te vroeg!!ja,als boas zou komen is ie welkom hoor,maar hij heeft er kennelijk geen behoefte aan.bof ik even

Hai Rosanne

Fijn hoor dat loek zo lekker kan slapen nu.
Danny wil ook al doorslapen (12 weken) alleen wil ik dat nog niet.
Misschien niet zo handig van mij maar ik heb hem vanmorgen toch weer wakker gemaakt om 5.45 uur. Hij was weer zo koud en ik vond het weer een beetje eng dus heb ik me kunnen beheersen tot zijn normale tijd zeg maar en hem toen wakker gemaakt. Ik merk wel dat ik toch wat uitgeruster wordt nu hij ook langer slaapt hoor.

Ga zo door.

groetjes irene

Terug
Bovenaan