joepie!!!!

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-06-2007 10:33:53'));

inderdaad;goedzo loek,ga zo door jongen!!gun je moeder die rust.
ik zit soms echt met mn oren te flapperen als ik lees hoeveel sommigen van jullie savonds en snachts nog met die kleintjes in de weer zijn.en dat jullie juichen als ze tot 6 uur slapen.hier is dat minstens 2 uur te vroeg!!ja,als boas zou komen is ie welkom hoor,maar hij heeft er kennelijk geen behoefte aan.bof ik even

hier is 6 uur 's ochtends toch echt 2 en een half uur te vroeg...
Jason krijgt om 8.30 zijn 1e flesje, dan 12.30, dan om 16.30 en dan om 20.30 zijn laatste flesje.... Hij heeft er ook geen behoefte aan om eerder zijn fles te krijgen.... Dus ik bof ook

Groetjes,
Esther

!!!!
Hier helaas sinds anderhalve maand weer een nachtvoeding, maar ze is dan ook nog erg licht (5 kg met vijf maanden). Ze heeft even een maand doorgeslapen, maar wil nu toch rond vijf uur weer drinken. Maar goed, ik laat het zo, ze zal zelf wel aangeven, net als Loek, wanneer ze er aan toe is.

Maar voor jullie: slaap ze!
Gr Irene

Heerlijk is dat he..?!
Toen Tessa de eerste nacht doorsliep dacht ik dat er iets aan de hand was dus ben ik s'nachts een paar keer gaan kijken. Sinds 3 dagen is het weer het oude liedje en wordt ze om 4 uur weer wakker.. Slaap lekker en geniet ervan!
Groetjes Carla

En hoe is het vanochtend gegaan??
Hier was het gewoon weer 6:00 uur, ondanks al die rijstebloem... Mijn mannetje houdt blijkbaar niet van verandering, ha, ha, want hij slaapt al tot 6 uur van dat hij 7-8 weken is.
Maar ik ben blij dat hij nu weer even een nacht zonder zijn speen-paniek (rond 4:00 uur) heeft kunnen doorbrengen.

Groetjes, Karin

Hai Karin

Het ging eigenlijk best goed vannacht. een voeding om 23.00 uur, daarna om 2.30, maar dat was mijn eigen schuld. Hij lag lekker geluidjes te maken en slaapdronken maakte ik mijn man wakker: voeden!!! Maar dast hoefde dus eigenlijk niet. maar goed, hij heeft wel tot 7.45 uur (!!!) geslapen. Heerlijk na een paar weken van 6.00 uur. Ik heb het met je te doen!
Hoe is het eigenijk met jou nu?

Groeten Rosanne

he rosanne,
wat heerlijk voor je dat hij door heeft geslapen. ik weet nog hoe fijn ik het vond toen nynke dat voor het eerst deed!
en na vannacht lijkt het wel of hij het vaker gaat doen toch?!

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan