Joepieeeee.... Speelhuis besteld!!!

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Dit grotere kind is helemaal happy!!
Vandaag hebben we voor Kay's eerste verjaardag een speelhuis besteld. Hij wordt helemaal gemaakt zoals wij hem willen hebben en wordt dus over ongeveer 4 weken bij ons thuis geleverd.

Hij lijkt dus een beetje hier op;

Alleen zijn de planken van de veranda mooi rond afgewerkt  en komt er een glijbaan aan de zijkant. Ook wordt het huisje iets anders gemaakt. Raam met luikjes en deur in twee delen etc..

Dus Kay heeft met zijn verjaardag een speelhuis in de tuin staan,.. Jippiieeee..
Ik weet ook wel dat ons manneke nog iets te klein er voor is, maar voor je het weet glijden ze al van de glijbaan af met wat hulp hihi..

Esmé mv Kay

Kei gaaf huisje
geweldig lijkt me dat om die in de tuin te hebben staan.
Wij willen ook eens een huisje in de tuin voor Chloë.

nou alvast veel plezier ermee.

Misschien dat ze een keertje komt aankloppen bij Kay..

groetjes pally

Nou nog geen jaar oud en nu al kinderfeestjes. hihi
Zeg maar tegen Kay dat ook hij mag komen koekhappen op chloë der verjaardag.

groetjes pally

Whaha,.. Kaal dus zoals je hem nu ziet is hij bijna 400 euro.
Maar ik moet nog horen wat de extra kosten zijn voor de aanpassingen omdat wij er een glijbaan enzovoort aan laten bouwen en dingen in laten frezen. Dus ik ga van een kleine 500 euro uit.

Het is zeker veel geld, maar ten opzichte van de andere leveranciers waar je niks meer kunt laten aanpassen is hij heel goedkoop. Daarbij zijn mijn vriend en ik zelf nog zowat kind haha, en willen hoe dan ook een speelhonk in de tuin!

Waanzinnig!!!!
En wat betreft die glijbaan... die hebben ze heel snel door, Yoëll heeft een glijbaan met twee treetjes in de tuin en die is erg in trek bij meneer
En wat hij nog het leukste vind.. Als je hem van de glijbaan helpt en dan op die luierkont neer komen onderaan op de grond, dan ligt hij in een scheur van de lach, tja en mama ook hihi

Nou dan moet Yoell dat Kay maar eens voor doen dan..
Ja ik verheug me er erg op!

Terug
Bovenaan