Joepieeeee.... Speelhuis besteld!!!

Wat een waanzinnig ding zeg! Kay mag blij zijn met die 2 kinderen als ouders!

PS stuur je wel een verhuisberichtje???
PSS en wanneer is de housewarming party???

Cissy

Wow!!! Gaaf! En goedkoop! Die van ons (hij is er nog steeds niet) was veel duurder! Maar ja hij is besteld. Ik ga er zelf wat aan knutselen, zoals luikjes en gordijntjes, bloembakje hier en leuke dingetjes erin. Als hij er eindelijk is (na eerst 9 weken op de karwei gewacht te hebben, wachten e nu een week op deze, hopelijk wordt hij aan het einde vand e week geleverd.... wachten is moeilijk... zucht!) gaan we ook lekker glijen en schommelen.

Oja glijden vindt Tess ook geweldig, op het mini forum dagje was ze er ook helemaal weg van.

Nanda, mv Tess

PS. vind jullie huisje eigenlijk mooier dan de gene die wij krijgen

Dan zeg je de bestelling toch af! Die wordt toch zo kant en klaar besteld!
Ik heb hem besteld bij een eenmanszaakje die het aan huis maken en daardoor het goedkoper kunnen aanbieden. Ze maken hem dan ook precies zoals je wilt.

Ik ben dan ook wel benieuwd naar jullie mooie speeltoestel strakjes.. foto's maken hè hihi..

Wat gaaf zeg!!!
Hij is echt mooi, ik ben helemaal trots op ons karwei-huisje hoor maar deze is wel heel mooi. Maar ja scheelt ook een hoop ruimte en daar hebben wij niet zoveel van.
Nou Kay zal er wel heel blij mee zijn, en jullie ook natuurlijk!!!
Vught-Breda is goed te doen dus Linde komt wel een keertje glijden hoor!

Groetjes Danielle.
en veel speel-plezier over 4 weken!

Jullie komen maar glijden hoor! Vinden wij alleen maar gezellig!

Ik geloof dat we tzt een "roleer-systeem" moeten gaan handhaven over het badje, zandbak, wipkip en speelhuis whahahaha!!!

Wij hebben er zelf in de tuin ook geen plaats voor hoor, maar wij hebben de carpoort omgebouwd en daar komt het een en ander aan speelspul in voor de kleine (en ooit hopelijk kleintjes hihi..). Van uit de tuin kijk je dus zo de carpoort in welke verder aan de achterzijde is afgesloten. Dus een soort klein indoor speeltuintje..

Openingstijden zijn de donderdag en de vrijdag op afspraak.
Entree gratis.

Ouder mag alleen binnen onder begeleiding van een kind

Terug
Bovenaan