Joepieeeeeeeeeeeee

Jippie!! Heb er lang op gewacht!! :) eindelijk!!

Ff voorstellen..
Ik ben zwanger van ons eerste kindje (spannend!!).
Waarschijnlijk uitgerekend op 3 juni (m'n vriend is op 2 juni en ik op 5 juni jarig) maar a.s. maandag termijnecho dus dan horen we hoever we exact zijn!
Ben 24 jaar en woon in Den Haag.
M'n vriend en ik gaan volgende maand trouwen dus dubbel pret en dubbel veel aan m'n hoofd..

Ben benieuwd naar jullie!

X

Hoi dames,

Zal me ook ff voorstellen.
Ik ben zwanger van me tweede, heb een engeltje Melek*
Ben op dit moment 6 wk en 2 dagen :)
Ik ben uitgerekend op 7 juni...

Ben 33 jaar,woon samen in Bergen op Zoom.

Ik heb woensdag mijn eerste echo gehad,en die was super,HARTJE KLOPTE.......
Over 2 weken mogen we weer voor de echo,en daar kijk ik ontzettend naar uit en het duurt zo lang......
Was best onzeker omdat ik in mei een miskraam heb gehad.

Engeltje@ Van harte zowel met de zwangerschap en je huwelijk )))) das dubbel feest voor jullie zeg,spannend allemaal.
Succes met je echo maandag....

Liefs naz.....

Eindelijk!!

Nou hier ook nog maar even voorstellen dan...
Ben vandaag 7 weken zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend op 3 juni, zelf jarig op 4 juni:)

@Engeltjelief, kunnen ze zo vroeg al een termijnecho maken? Ik dacht dat dat altijd pas later in de zwangerschap gebeurde.

Ben 32 jaar en woon samen met manlief en (parttime) met 2 stiefkids van 9 en 13.

Ook hier (weer) onzekerheid. Heb dinsdag m'n echo gehad en het hartje klopte! Maar zou nu alweer zooooo graag willen zien dat alles nog goed gaat daar binnen:) Heb 3 november de 2e echo, mijn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld.

Eindelijk... Ben blij dat er eindelijk een juniclubje is, zat elke dag al te kijken...
Ik zal me ook ff voorstellen,
Ik ben 25 en vandaag precies 7 weken zwanger van ons tweede wondertje. Ik ben al een hele trotse moeder van een dochter, volgende week is ze alweer een half jaartje! Bij haar was ik 1 dag na mijn verjaardag uitgerekend en nu is het op onze trouwdag, 3juni.
Ik zit nog vol met onzekerheden en andere dingen die ik graag wil delen, en ben ook heel benieuwd naar al jullie dingetjes. Type nu alleen op m'n telefoon, niet zo heel handig dus de andere verhalen en reacties komen later. Ik wilde gewoon ff hoi zeggen! En hiep hoi dat we allemaal zwanger zijn! Tot snel dames! Ik hoop dat we een gezellige tijd gaan krijgen met z'n allen! Moet vast lukken!

hey hey
ik sluit me ook even aan
ik heb al een zoontje van 7,5 maand en ben in mijn 6de week. Waarschijnlijk uitgerekend op 7 juni
Maandag een echo by de gyn. er wordt dan gekeken of het hartje klopt.
Laten we hopen dat alles goed is!
Onzeker ben ik ook zeker nog elke dag of alles wel goed gaat.
Iedereen nog Gefeliciteerd en op naar Juni!

groetjes

Hallo meiden,

Eindelijk een juni forum en eindelijk na 3,5jaar mag ik mij ook hier melden.
Ik ben suusje,28jaar en na 6iui's en 3x IVF eindelijk zwanger van ons eerste kindje.Na veel teleurstellingen,verdriet is het nu eindelijk zover.
Wij hebben afgelopen maandag de eerste echo gehad,ben nu 7wk en 1dag.Alles was goed en al een mooi kloppend hartje kunnen zien.
Sas@Je kan wel degelijk vroeg een echo hebben,vanaf 6wk.Dat doen ze namelijk ook bij IVF zwangerschappen.Ik heb nu over 3wk weer een echo (5nov)Het kan mij niet snel genoeg gaan.Brn blij als ik de 12wk gepasseerd ben.

Engeltje@we wonen vlak bij elkaar in de buurt ik kom uit rijswijk,grappig haha.Spannend bijna gaan trouwen.Wij zijn afgelopen april getrouwd.

Gr. Suusje

Terug
Bovenaan