Joepieeeeeeeeeeeee

Hey allemaal! Inderdaad eindelijk een clubbie voor de juni mama's. Ikzelf ben 35 jaar en trotse mama van een zoon van bijjna 4. Ben nu 6 weken zwanger van ons 5e kindje, uitgerekend op 11 juni (verjaardag van mijn man!). Helaas hebben we de andere 3 kindjes door MK verloren. 27 oktober hebben we onze eerste echo!
Ik woon in Kaatsheuvel en werk in de zorg voor verstandelijk beperkten.

Hier nog een juni-mama. Ik ben 32 jaar en woon samen met mijn vriend in den Bosch. Ben nu ca. 4,5 week zwanger van onze eerste. In augustus hebben we een mk gehad en zijn dan ook heel erg blij, dat het nu alweer raak mag zijn.

5/11 hebben we de 1e echo. Ben best bang dat het weer fout kan gaan, maar op de een of andere manier ben ik er van overtuigd dat het dit keer goed gaat. Voel me ook totaal anders dan de vorige keer.

@ allemaal: gefeliciteerd!!

X

Eb78@ Ik heb ook mijn echo op 5november.Voor ons dan wel de tweede echo.Vorige week met 6,5 week al eerste echo gehad.Alles is gelukkig goed met ons wondertje.
Het blijft altijd spannend!!

Hoi meiden,

YOEPIEEEEE eindelijk na een lange tocht zijn we met onze eerste ivf behandeling zwanger geraakt.
het is nog maar erg pril, ik ben nog maar net 5 weken.
woensdag krijgen we onze eerste echo, omdat ik 2 keer een EUG heb gehad en ze twee bevruchtingen hebben terug gezet.
Ik ben heel benieuwd of het er 1 of dus 2 zijn.het is nog wel tevroeg voor het hartje dat is dan wel weer jammer, maar ik ben zooooooooooo blij!!!!

alles anderen super gefeliciteerd

hallo dames,

Ook ik heb mijn eerste echo op 4 november zowel mijn intake en echo op de zelfde dag.
Dan ben ik negen weken. Dit kon op de zelfde dag omdat ik afgelopen zondag avond wat bloed heb verloren alleen met afvegen dus niet veel bloed en vanmorgen weer een klein propje heb verloren met wat oud bloed ook alleen met afvegen.
Natuurlijk direct weer gebeld met de VK maar moest me niet al te ongerust maken want dit zijn niet direct tekenen voor een mk. Heb ook niet veel bloed verloren en het is ook direct weer gestopt ook geen buikpijnen van dat alles. Ben nu wel erg ongerust. Een van julie misschien ervaring??
Nog twee weken wachten op de echo dat worden lange weken.

Groetjes dipsy (ben nu 6,5 week zwanger)

Terug
Bovenaan