joepieeeeeeeeeeeeee, ook ik ben zwanger

hoi Femke,
er is alleen nog steeds geen dec forum, jan en feb dus ook niet!!!!!!!!!
zie je daar

hoi Femke,
super gefeliciteerd,echt leuk.Er komen er steeds meer bij ,in het rijtje zwangere.Wij zijn uitgerekend in december 2009.de 26e.
      Geniet er lekker van.groetjes,karin,nicky en ukkie

He Femke,

Gefeliciteerd he !! Wat een leuk nieuws. Hoe voel je je, behalve erg blij ?
Niet misselijk of andere klachten ?
Had je daar bij Daantje veel last van ?

Wat zal ze het leuk vinden he, straks een baby in huis. Is ze nu al van de poppen of valt het mee ? Lotte is nl.een echte poppenmoeder  ,op haar manier dan he,    ze is de hele dag in de weer met haar pop en de fles.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap en een gezond kindje !

Geniet ervan !

Liefs, Sophie

Hey Femke,

Ik snapte je reactie idd eerst niet, maar na je ps snap ik hem! Thanks, voor je openheid.

Lekker genieten van het wondertje in je buik!

Liefs Lientje

Hoi,

Gefeliciteerd met de zwangerschap.
Voel je je verder goed???
Geniet lekker van de kleine wonder in je buik.

Liefs marielle

Hey meis,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Geniet weer van deze geweldige tijd en van dit wondertje!!

Liefs suno

Hoi meiden,
thanks voor al die lieve reacties, behalve mijn man en ik (en jullie dan) weet nog niemand het, we proberen het nog een tijdje voor ons te houden, alleen raar maar waar: mn buikje begint al te bollen (ik weet het dat zijn mn darmen, maar toch :)

Ik voel me verder top! Bij Daantje ben ik tussen week 8 en week 12 behoorlijk misselijk geweest, ik hoop dat me dat deze keer bespaard gaat blijven, maar als het zo is dan is het zo, ben gewoon superdolgelukkig dus dat overheerst!

Oja Sophie: Daantje is ook een echte poppenmoeder aan het worden, we hebben laatst bij ikea een leuk houten poppenbed gekocht en daar liggen nu om de beurt "popje"en Ernie en Bert in die dan ook van de poppenmoeder elke 5 minuten de fles krijgen. Ze let zelfs goed op waar ze de speen in steekt, ze draait ze eerst allemaal zo dat hun gezichtjes netjes recht liggen en dan pas krijgen ze te drinken hahaha zoooo lief om te zien.

X Femke

Hoi Muizeke,

Heee, wat super zeg!! Gefeliciteerd!!
Wat een toeval dat je weer bijna gelijk uitgerekend bent als bij Daantje!!

Veel succes en plezier de komende tijd bij de echo's enzo. Wil je dit keer ook weer niet weten wat het wordt?

Groetjes, 10e

Terug
Bovenaan