joepieja jeeeeeeeee!!!!!ik ben zwanger

hoi Sas,

van harte proficiat meid! Ik wens je een zwangerschap zonder al te veel zorgen en in januari een wolk van een baby!!!

Als ik zo wat verder lees zijn er wel meerdere in ronde 3 zwanger geraakt! Heb weer hoop want zit ook in ronde 3.

Liefs Kaat

Hoi Sas,

Van harte meid. Wat super enne tot ziens op December forum.

Liefs van mij, zoontje 16mnd en kruimeltje 6 wk

Hee Muizebeest,

Geleliciteerd hoor! Wat een geweldig nieuws.
Ik moet wachten tot aankomend weekend en hoop ook dat het nu raak is. Geniet ervan! groetjes Irene.

hallo, vandaag is moeders voor moeders geweest. heb een mooi boek gekregen en ook al het setje bord bordje en beker, omdat ik het op een ophaalplaats ga neerzetten.
Deze mevrouw zei dat ik het best nu al kan zeggen tegen mijn ouders en mijn vriend zijn ouders, ze zegt als het fout gaat zeg je het waarschijnlijk ook en nu kunnen je ouders je al steunen enzo. Daar heeft ze wel gelijk in en het is zo moeilijk om voor je te houden,  dus ik  denk dat ik het dit weekend al ga vertellen.
veel liefs sas  

Gefeliciteerd! Ze zeggen altijd 3x is scheepsrecht nou laat ik nu ook ronde 3 ingaan,haha. Lekker genieten!! Hopelijk blijft het zonder kwaaltjes!!
Liefs Mikkie

hallo meiden,
wat leuk dat er weer zoveel zwangeren bij zijn.
Ik heb 23 mei een afspraak bij de verloskundige en 31 mei mijn eerste echo, ik hoop zo dat alles goed gaat!!!!!!
veel liefs sas

Terug
Bovenaan