joggingpakje of spijkerbroekje

ik ben zelf van de wat makkelijk zittende kleding voor die kleine. joggingstof of katoen is echt favoriet, spijkerbroekjes doe ik eigenlijkk nooit aan helemaal niet nu hij zo kan drraaien en doen, toch krijg ik vaak als ik kleertjes krijg stoere setjes met spijkerbroekjes, ik voel me dan zooo schudig dat ik het niet aantrek maar iedereen weet dat ik liever makelijk zittende kleding aantrek,

hoe is dat bij jullie, vanaf welke leeftijd zijn jullie ook spijkerbroekjes aan gaan doen,of al vanaf het begin

Wat grappig, hier gaat het net zo! Er liggen een spijkerjurkje en 2 spijkerbroeken in de kast. Suze heeft 1x een spijkerbroekje aangehad en het leek me  een stuk  minder comfortabel dan de kleren die ze meestal aan heeft.  Ik trek haar heel vaak de kleertjes van rainbowbabies aan, die zijn zoooo lekker zacht.

Hoi!
Hier is het eigenlijk precies andersom, haha! Ik ben erg van de stoere kleding voor Quinn en hij heeft dan ook al tijden een spijkerbroekje aan. De eerste  was maat 56.  Ben wel kieskeurig wat betreft pasvorm en materiaal. Het moet niet te strak zitten of van hele stugge stof zijn. Tot nu toe hele fijne spijkerbroekjes gehad en niet het idee gehad dat het hem hinderde. Bij mij zijn de joggingbroekjes meer voor de dagen dat hij niet helemaal lekker is, of na zijn inentingen. Dan vind ik het voor hem fijner om aan te trekken, gaat toch wat makkelijker over zijn beentjes.
Merk wel dat mensen zich heel erg vergisten in zijn leeftijd toen hij nog jonger was. omdat hij een spijkerbroek aan had.  Vooral mensen  op leeftijd schatten hem ouder.  Als ze dan hoorden hoe oud hij echt was, werd er meestal gezegd: "en dan al zo'n spijkerbroek aan. Ze verzinnen toch wat tegenwoordig."
Grappig dat iedereen zo verschillend is qua smaak! Gelukkig maar.....

Groetjes Wendy

boas heeft ook spijkerbroekjes gekregen,maar sinds hij kan rollen en "kruipen" pak ik steeds wat soepelere broekjes.vandaag heeft hij toevallig wel een spijkerbroek aangekregen,omdat ik het zonde vind dat hij m nooit draagt.het staat m wel stoer en ze zien er zo leuk uit he,die minibroekies.vandaar dat mensen er steeds mee aan komen zetten.
groetjes karin

wij dachten echt dat we van de stoere kleren zouden zijn... Zijn we ook wel een beetje, maar het moet wel zacht zijn. Spijkerbroeken draagt loek bijna nooit, alleen als ze zacht zijn. Rainbowbabies is hier heel favoriet!
Van die badstoffen (oid) pakjes uit een stuk, zachtblauw enzo die gaan hier meteen de zak in voor de rommelmarkt, kringloop oid. Daar hou ik absoluut niet van. Ik hou niet zo van pastel. En wat hardere kleuren staan loek beter. Zwart bijvoorbeeld. Hij heeft donkere ogen en met zwart zijn ze nog mooier!

Hoi,

onze stijn draagt allebei evenveel: het staat hem namelijk allemaal zo lief! Ik vind een spijkerbroek soms makkelijker combineren met allerlei shirtjes die hij heeft. en aangezien hij soms wel twee keer per dag een schoon shirt aan heeft, is het makkelijk dat je niet steeds ook zijn broek moet verwisselen omdat het niet staat!

groetjes,
kiki

Hi,

Doe meestal van die jogging broekjes aan. Heb een spijkerrokje gekregen van een vriendin, echt heel hard. Heel leuk om te zien, maar te hard om aan te trekken bij zo'n klein baby'tje.

Vandaag heeft Madeleine zo'n pakje aan (die aan een stuk, Rosanne!). Normaal ben ik er ook niet zo'n voorstander van. Maar deze mama loopt erg achter met alles te strijken en deze hing ook nog in de kast.....

Pfff tijd om te stoppen met computeren, geloof ik. Tijd om iets te doen. Blehhhhh geen zin.........

Groetjes Veronique

hoi

hier psies hetzelfde
ik heb ook wel 4 stoere setjes maat 68 en 74  gehad incl spijkerbroek
maar ik pak altijd de zachte lieve pakjes,
het lijkt me zelf al helemaal niet lekker om in een spijkerbroek te moeten liggen

maar zachte pakjes maat 74, zijn zow weinig te koop
heeft iemand een tip?

Terug
Bovenaan