joggingpakje of spijkerbroekje

Ligt helemaal aan mijn bui. Tot maat 62 liet ik hem alleen zachte spulletjes dragen, toen  vond ik hem nog te klein voor spijkerstoffen. Maar nu  vind ik  die spijkerbroekjes en tuinpakjes ontzettend stoer en Yanick draagt het regelmatig. Maar soms heb ik zin om hem weer als een echt babietje te kleden, dus dan doe ik zo'n boxpakje of badstoffen pakje aan.  Ik geloof niet dat het hem wat uitmaakt, haha!

Joey draagt eigelijk altijd een spijkerbroek ik heb ook met een zachte stof van binnen maar ik zie geen verschil kwa bewegen tussen een joggingbroek of een spijkerbroek

Femke draagt ook wel eens spijkerbroeken of rokken. Ik zorg wel dat het soepele stof is. Dat beweegt wel makkelijker. Als ze gaat slapen doe ik de broek wel uit.

Gr linda

Kan je nagaan hoe ieder zijn eigen smaak heeft ....... Ruben is nu 4,5 maand oud en hij heeft nog nooit een joggingbroekje aangehad. Ik hou daar dus echt niet van! En ook die "pakjes uit een stuk met voetjes eraan" vind ik afschuwelijk (sorry hoor). Die heeft hij ook nooit aangekregen.
Zijn eerste spijkerbroekje was in maat 62. Die heeft hij af en toe aangehad, al stond het hem superstoer! Hij heeft eigenlijk allemaal katoenen broeken. Wit, groen, oranje, blauw enz. En dan een leuk stoer shirt erop ....... dat is echt mijn smaak. De shirtjes van "Lief!" vind ik ook heel erg leuk. Comfortabel en stoer ....... dan is het helemaal goed.

Ruben is ook een baby waarbij fellere kleuren heel goed staan. Anders wordt hij zo flets.

Zijn zus Laura heeft ook vaak stoere meisjeskleding. Ze heeft ook wel jurkjes en rokjes, maar ze is absoluut geen "meisje-meisje". Daarin lijkt ze op haar moeder.

Groeten, mam van Laura en Ruben

Bij de Hema hebben ze van die soepele spijkerbroeken, die heeft fleur weleens aan om te combineren met een blouse/vestje. Verder ben ik erg van de rokjes, jurkjes, vestjes of katoenen broekjes. In een jogging broek laat ik haar slapen, zitten lekkerder dan pyama's

Thuis heeft Brittje altijd makkelijke kleding aan. Zacht broekje met shirtje. Als we op pad gaan, dan  ..... Jurkjes, rokjes, stoere of lieve broekjes, vestjes, bloesjes, regenjasje.... Echt heel erg. Ik heb gewoon een koop tik eraan overgehouden. Ik verkoop alles ook weer via Marktplaats. Dat gaat best goed. Bijna een bloeiende handel geworden. Vooral merkkleding gaat goed. Ik weet dat er mensen zijn die er niets mee hebben, maar ik koop het in voor een leuke prijs en verkoop het voor een nog leukere prijs..... Gat in de markt. hihi
Gr. Marie-José

Na de allereerste weekjes zijn wij hier lekker spijkerbroekjes gaan dragen. Ze zijn er van hele zachte stof en ze zijn er zelfs met een nog extra zacht voerinkje. En die heeft Minke dus aan. Lekker makkelijk en een beetje stoer.

greet

Terug
Bovenaan