Johannes broodpitmeel met Sab Simplex

Ik heb altijd nexium gegeven icm jbpm...

Eerst jbpm, toen jbpm met sab simplex, toen jbpm met nexium en sab simplex, toen koemelkvrij voeding met jbpm en nexium....
 
Veel succes! Wij hadden overigens een kinderarts die het allemaal nogal onzin vond en die ik niet fijn vond. Via het consultatiebureau heb ik toen aan de jeugdarts gevraagd wie ze kende die hier goede ervaring mee heeft en die naam heeft ze me doorgegeven. Toen zijn we overgestapt en ben ik heel tevreden. Mijn ervaring is dat niet alle kinderartsen hier affiniteit mee hebben of de juiste kennis. Maar misschien heeft jouw kinderarts juist goede ervaring met die combi.. ik ben zelf geen arts natuurlijk. Blijf maar goed naar je kindje kijken en naar z'n signalen luisteren, dan komt het wel goed.
 
Onze zoon en dochter kregen ook echt heel erge krampen en uitslag can de jbpm van nutrilon en Kruidvat. Ook wij zijn over gegaan om de pure jbpm van Tammi . Nu hebben we de pure jbpm van Holland en Barret en die werkt ook goed. Die andere zitten zoveel toevoegingen aan toe dat ze er gewoon last van kregen. Wellicht voor u ook een optie om eens de pure variant te proberen? Succes!
 
Terug
Bovenaan