Johannes Broodpitmeel

Hallo, 

Wij zelfde gehad. Ons zoontje is nu 10 weken. 
Dr. Brown fles met een speen maat 2. Ik maakte de fles wat warmer, en dan de melk poeder en Johannes tegelijk er in. Dan roeren met een vork. 

Hallo, 

Dr. Brown fles met een speen maat 2. Ik maakte de fles wat warmer, en dan de melk poeder en Johannes tegelijk er in. Dan roeren met een vork. 

Hallo, 

Water wat net van de kook afkomt daar je pitmeel bij flink hard schudden en daarna het koude water bij voegen. 
Ik gebruik 2,5 schep op 150 water en gaat heel prima met de m speen en de difrax fles!
Heb deze tip van Nutricia zelf 

Jullie geven de tip schudden, maar dat zou ik persoonlijk niet doen. Door te schudden krijg je lucht in de melk, en met verdikte voeding gaat dat er helemaal moeilijk uit.. je kan inderdaad beter roeren met bijvoorbeeld een vork/garde iets wat goed mixt

Ik gebruik biologische en heb nutriton gebruikt. Bij beide gewoon 50 cc gekookt water, daarin voeding met 1 schepje jbpm en daarna 130cc koud water erbij. Daarna juist wel even laten staan 5 min en dan met speen nr 3 op een dr brown fles gaat het prima. Als de voeding niet goed indikt heeft het bij ons namelijk geen zin. En als je het even laat staan is de dikte verdeeld waardoor het gewoon goed doorloopt.
Van de biologische heeft die veel minder krampen. Vandaar deze nu.

Terug
Bovenaan