johannesbroodpitmeel????

Hallo allemaal,

Ik zou me eerst even voorstellen ik ben marjolein en heb een zoontje jamie van 12 weken hij weegt 7 kilo en is 64 cm lang
Ik gebruik nutrilon omneo voor de darmkrampjes nou is het wel beter geworden om maar ben nog niet tevreden, hij heeft nog steeds last van krampjes.
Nou maakt hij zins kort ook nog rare klik geluiden als hij de fles krijgt en hoe ik die fles er ook instop het maakt niet uit hij blijft het doen maar nou dat hij die geluidjes maakt krijgt hij weer meer pijn in ze buik en hij spuugt er weer heel veel uit daarna.
Nou zat ik te denken als ik die johannesbrood[itmeel eraan toe zou voegen, moet hij meer moeite doen om ze fles leeg te krijgen maar dat wordt weer zwaarder op ze maag krijgt hij dan niet meer krampjes???
Weet iemand iets????
Hij is trouwens ook niet tevreden na zijn fles en hij wil ook niet overdag slapen terwijl er s'avonds niks aan de hand is.

Ik hoop snel van jullie te horen!!
en alvast bedankt!!

groetjes marjolein en jamie

Er staat op het pak dat nutriton niet zwaar op de maag ligt,Het helpt om de voeding in de maag te houden.
En het geeft een verzadigder gevoel.Door dat het iets dikker is kan hij niet zo snel drinken.Probeer het meer wie weet is het de oplossing.
succes groetjes Roosje

mijn dochter nu 3 maanden krijgt ook nutrilon met jbpm. nou is dat het moet omdat ze spuugt maar ik vindt het een ramp heb speen 3 en 4 en dan blijft het al weer eens hangen en komt er weer niks uit nu gebruik ik de 1.2.3 speen en stand 1 dat gaat aardig maar als het weer te dun is looopt het er weer naast..
maar als ik geen jbpm gebruikt spuugt ze gelijk weer..
succes

ze krijgt nu 4 voedingen de laatste om 7 uur half 8 en slaapt dan tot de volgende ochtend 8 uur half 9 das wel heerlijk..in het begin heeft ze wel moeten wennen aan dat jbpm maar ze is nu super lief en zoet..

als je kindje last heeft van klakken tijdens het drinken van zun flesje en daarbij ook veel krampjes heeft zou ik eens aandachtig in zijn mondje kijken.. zie je daar witte vlekjes dan heeft hij/zij spruw...

Hallo Marjolein,

Ons dochtertje deed dat ook af en toe en dat kwam dan omdat we de speen te strak op de fles hadden gedraaid! Probeer die dus eens een tikkie losser te draaien. Zo krijgt je kleintje ook minder lucht binnen en waarschijnlijk ook minder darmkrampjes. Zorg er wel voor dat dan de speen weer niet te wijd wordt zodat ie de fles te snel leegdrinkt.

Succes!

Hoi HOi,

mijn ervaring is de Difrax kromme fles, jbpm is meer voor spugen of mondjes geven. het consultatie buro adviseerde mij dit omdat mijn dochtertje slecht af kan. ontlasting eens in de 3a4 dagen. Nu heb ik van Nutriton te horen gekregen dat dit absoluut niet goed is voor baby,s met buikkrampjes of moeizame ontlasting.

succes..

Terug
Bovenaan