johannesbroodpitmeel????

hoi hoi,
ja ik heb jbpm juist gebruikt om de voeding dikker te maken zodat me dochter er ook vol van werdt want ze had altijd honger en toen ik jbpm erdoor deed ging het goed en sliep ze zelfs de nacten door,  ook heb het later gebruikt in de appelsap om die wat dikker te maken zodat ze niet te gulzig ging drinken. Echt geweldig spul.

groetjes wendy

hoi
in de omneo zit al jbpm.
dus ik zou het er niet nog eens bij doen!
mijn zoontje had hier ook last van veel spugen buik-krampen en klik geluiden.
bij die klik geluiden zuigen ze juist lucht in. waardoor ze buikkrampen krijgen.
ik heb dodi flessen gekocht met de 123 standen speen .en friso gekocht voor spugerige   baby's en buikkrampjes. en daar dan nutriton(jbpm) in gedaan.
en dit hielp!
ik heb ook die omneo gehad, het is ook zo vies dat ik wel begrijp waarom ze het uitspugen  

mijn zoon zijn lelletje tussen bovenlip en tandvlees was vrij kort waardoor hij niet uit flessen kon drinken   zoals advent die lijken op de borst!
en dus lucht in zoog
groetjes en succes

ik gebruik voor mijn dochtertje cinababby van vsm en heb een curcus baby massage gevolgd. het helpt. bij mijn oudste heb ik ook van alles geprobeert maar het werd alleen maar erger. er is ook iets van vsm wat de ontlasting dunner maakt.

ook baker ik mijn dochtertje in. ik ben daar zins een paar dagen mee gestopt en nu drinkt ze nog maar flessen van 100cc. ik ga dus maar weer inbakenen, schijnt ook te helpen bij darm krampjes.

mijn dochtertje krijgt ook omno en ook nog johannesbroodpitmeel!
ze spuugde zoveel.............het bleef er niet in.
doordat de voeding dan juist dikker word, heb je veel meer kans dat ze niet terug geven.
het lost het spuugprobleem gedeeltelijk op, maar bij ons niet helemaal.
na ja ik weet niet beter dan dat myrthe spuugt na een voeding, soms 3 uur later nog!
ik heb goeie ervaringen met jh.brpitmeel, en zou het iedereen adviseren die last heeft van een spugende baby!

mijn zoontej heeft ook vel gespuugd toen die zo klein was en heeft ook johannes brodpitmeel gehad en daar ging het heel goed mee dus je kan het altyd proberen ik had een echte spuugbaby 4 pakjes op een dag wat hij steeds schoon aan kreeg was niets maar toen we met de johannes broodpitmeel zijn begonnen naar al heel wat te hebben geprobeerd ging het eindelijk goed!

dat klakken ken ik niet kan ik je niet mee helpen!

succes!
groeten jamie, mama van devran       (trouwens leuke naam je kindje ik heet zelf ook zo hihihi)

Terug
Bovenaan