A
Anoniem
Guest
Ik was vorige maand voor het eerst ongesteld geworden terwijl ik nog borstvoeding geef. Toen dus ook dus menstruatie op zich liet wachten, besloot ik vorige week een testje te doen, en die was negatief. Ik was toen behoorlijk opgelucht. Ik was er zoals al die andere meiden, nog niet aan toe. Maar toen ik vanmorgen nog maar een testje deed, kon ik er niet omheen. Ja ook ik ben zwanger!!
Het was niet gepland maar wel gewenst! Heb behoorlijk gehuilt, maar na al die super blije reacties van mijn mama en papa en vriendinnen, kan ik het eigenlijk niet ontkennen, dat ik het toch allemaal best wel leuk vind.
Dus ik kan met trots zeggen, i join the club!!!!
Dus patricia en al die andere meiden, wanneer zijn jullie uitgerekent?
Ik als het goed is 30 juli. Mooie maand hé.
Ik krijg deze week nog een echo bij de gyn, omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb gehad en een keizersnee en mijn kleine man is pas 7 1/2 maand.
Veel liefs Suus
Het was niet gepland maar wel gewenst! Heb behoorlijk gehuilt, maar na al die super blije reacties van mijn mama en papa en vriendinnen, kan ik het eigenlijk niet ontkennen, dat ik het toch allemaal best wel leuk vind.
Dus ik kan met trots zeggen, i join the club!!!!
Dus patricia en al die andere meiden, wanneer zijn jullie uitgerekent?
Ik als het goed is 30 juli. Mooie maand hé.
Ik krijg deze week nog een echo bij de gyn, omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb gehad en een keizersnee en mijn kleine man is pas 7 1/2 maand.
Veel liefs Suus