join the club!!

welcome by the club!!!!

van harte gefeliciteerd.
ja, ook ik schrok eventjes toen ik er achter kwam dat ik zwanger was,
maar mijn vriend zijn gezicht sprak boekdelen, oooh wat is hij gelukkig zeg.
ik nu ook wel. mijn 2e kindje is van harte welkom hier :D
het zal even passen en meten worden aangezien ik maar 2 kamers heb, maar dat komt helemaal goed.

meid, ik wens je een hele fijne zwangerschap, geniet er maar lekker van.

en ja, idd, dit is het 2e jaar dat we geen champange mogen met oud en nieuw hahahahaha

liefs, do

Hallo allemaal,

Ik moet maandag voor een echo naar de gyn, en hij wil mij waarschijnlijk ook onder behandeling hebben. Maar nou belde de verloskundige vandaag terug, voor de eerste afspraak en toen zij zei, dat ze het overdreven vond, dat ik eerst naar ge gyn moest. En dat ik waarschijndelijk maandag nog niets op de echo zou zien, omdat zij aan de hand van mij verhaal denkt dat ik maandag pas 5 weken zwanger ben. Zij heeft met mij nu ook een afspaak staan op 23 dec. En zij zou me dan niet meer doorsturen voor een echo.
Mmmmhh lastig. ik wil alleen maar weten HOELANG IK ZWANGER BEN. zo spannend.

Dus waarschijnlijk klopt mijn vorige banner niet en moet het meer zo iets zijn:

Maar maandag komt waarschijnlijk de goede!!
Meiden bedankt voor jullie lieve reacties en geniet van jullie zwangerschap.
liefs Suus

heyhey

erg is dat he?
dat je niet weet hoe lang je zwanger bent?
weet er alles van hoor!
volgens de berekening van de gyn ben ik nu 7 wkn ongeveer
maar ik zelf denk dat ik al een maand of 2 zwanger ben.
heb al 2 maanden een raar gevoel en pijn in mn borsten, maar omdat ik ongi werd, dacht ik, nou zal wel niet zo zijn dan en deed geen test.
maar toen ik een maand later anderhalve week over tijd was, ging ik toch maar een test doen en daar kwam uit dat ik wel zwanger ben.
heb eergisteren een bloedonderzoek gehad, waarin gelijk mn bloedwaarde wordt opgemeten.heb voor nathalia een bbz gehad en de kans zou groot zijn om nog een keer een bbz te krijgen, of een miskraam.
zit nu te wachten op de uitslag. moet om half 2 bellen en dan weet ik of mn waarde goed is. zooo spannend allemaal.

nou meid, we horen wel van elkaar hoever we nu zijn :D
geniet er in ieder geval van he?!?!

liefs, do

Hey Do,

Heb je de uitslag al???
Ben erg benieuwd!
Ja lastig, dat je moet wachten op de echo, maar aan de andere kant is het allemaal wel weer zo spannend.
Ik heb ooit een topic geopend, of de tweede zwangerschap net zo speciaal is, als de eerste??  Nou tot nu toe wel!!!!!  Zo leuk die spanningen weer over hoe lang enzo. Precies hetzelfde als bij de eerste. Ik weet alleen wel wat ik maandag  waarschijnlijk ( hoop ik ) ga zien. Maar het is net zo leuk en dat vind ik echt leuk!!

Ik krijg maandag te horen of ik onder behandeling van de gyn blijf, of toch tot week 34 bij de verloskundige mag lopen. I.v.m de keizersnede en zwangerschapsvergiftiging, die ik bij mijn eerste had.

Laat je nog ff horen, hoe de uitslag was.

Greetzz

Suus

hey suus

wat lief dat je er naar vraagt
ik heb idd mijn uitslag binnen.
heb niks van me laten horen, omdat het hoogstwaarschijnlijk toch niet goed zit.
(waar ik al die tijd al bang voor was, ik voelde het gewoon)
mijn bloedwaarde is weer veelste hoog.
ik moet straks weer bloedprikken, weer voor controle, of hij nog hoger is gestegen, t zelfde is gebleven of (hopelijk) naar beneden is gezakt.
ik kan helaas niet eerder in het ziekenhuis terecht. moet echt nog 5 dagen wachten.
en dan maar hopen dat mocht het echt fout zitten, mijn lichaam zelf het kindje afstoot.

nou meid, heel veel succes maandag bij je echo en heel veel plezier met je 1e sinterklaasfeest met je kleintje vanavond

liefs, do

Hallo do,

Jeetje wat vind ik dat vervelend om te horen!!!
Ik hoop echt dat je bloedwaardes vandaag beter zijn!!!
Hoor je dat vandaag??
Ik zal een kaarsje voor je branden vandaag!!!

Wij pakken vanavond met onze kleine man één cadeautje uit. Is toch wel leuk, zo'n eerste sint, als snapt hij er de ballen nog niet van.
Jij ook veel plezier vanavond en ik hoop dat je er wel een beetje van kan genieten!

Laat je het weten??
Succes

Greetz Suus

heyhey

heb net weer bloed geprikt. krijg maandag of dinsdag helaas pas de uitslag.
je hoort het van me!

wij vieren sinterklaas met heel mijn familie ( al mn tantes, ooms, neefjes, nichtjes, broer,zusje,opa, oma en mn ouders en nathalia natuurlijk) behoorlijk drukke boel dus.
1 oom en tante spelen elk jaar voor sint en piet ( echt stom dat die kleintjes hun niet herkennen he hahaha) zo ook dit jaar weer.
ben erg benieuwd hoe nathalia het opvangt hoor!
heb voor nathalia ook maar een paar kadotjes gekocht.
waaronder gewoon leuke kleerytjes. ze snapt er toch nog niets van.
nou meis, geniet er van he :D en leg alles vast op camera hihihi

kus, do

Hey Suus,

Sorry dat ik zo laat reageer... Krijg niets meer gedaan de laatste dagen....
Jordy wordt vandaag 9 maanden. Was dus ook 7 maanden toen ik aantelde...

Heb altijd  gezegd dat ik een schooljaar tussen  een eerste en een tweede  wilde hebben.
Mijn vriend is blijven zitten en  kwam bij zijn zusje in de klas. Dit vond hij verschrikkelijk.
Oeps is niet helemaal gelukt, nu maar hopen dat Jordy wel kan leren.  

Was ook nog niet echt gepland, pas vanaf jan ofzo. Heb na de bevalling geen anticonseptie gebruikt dus ja het risico was er altijd wel. In het begin hebben we nog netjes met condooms geprobeerd maar is ook niet alles.... Toen mijn beste vriendin ook nog eens zwanger bleek te zijn ( Is in April uitgeteld ) hadden we zoiets van  laten we de natuur maar zijn werk doen.

Hebben er nu ook 2 jaar over gedaan, gek he dat het nu misschien zo snel goed gaat.  

@ Do: Heel veel sterkte met wachten en ik hoop dat je waardes goed komen.  

Groetjes Wen    

Terug
Bovenaan